Канал "1+1" створює власний департамент продажів

Із 1 січня 2009 року продажем рекламного часу на телеканалі "1+1" займеться власний департамент продажів.

Новий відділ уже створений в структурі телеканалу. Його очолив Чипріан Станку, який раніше керував відділом продажів провідного румунського телеканалу PRO-TV, а також має досвід продажу реклами в Чехії та Болгарії.

Самостійні продажі реклами завжди входили в довготривалі стратегічні плани "1+1". На думку керівництва каналу, нова структура продажів дозволить "1+1" у найближчий час досягнути лідерства на рекламному ринку.

"Продажі in-house - стратегія СМЕ на всіх ринках світу", - коментує президент та виконавчий директор СМЕ Адріан Сарбу.

Представники найбільших медіа-агентств позитивно оцінюють ініціативу "1+1": пряма робота з телеканалом спрощує переговорний процес, дозволяє оперативно та гнучко реагувати на ринкову кон'юнктуру та знімає традиційну проблему "подвійних" умов (від каналу та від sales-house). Крім того, нова структура продажів дозволить каналу пропонувати рекламодавцю нестандартні можливості інтеграції в продукти власного виробництва.

Структура внутрішнього департаменту продажів "1+1" буде аналогічною традиційній структурі sales-house. "Ми зібрали чудову команду досвідчених професіоналів і зможемо запропонувати ринку гнучкі та вигідні умови співраці", - коментує Чипріан Станку.

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: