Кандидати на пост президента почали воювати за серця виборців

Укрaїнa 6 вересня, 2009, 21:43 1448 4
Додати до обраного
Військова тематика, шахтарі, ніжні та впевнені голоси, обіцянки, читання віршів і телефонні сповіді - битва за виборця почалася.

Після літніх відпусток кандидати у президенти активізувалися із новими силами.

Не чекаючи старту офіційної кампанії, вони вже воюють за серця виборців.

Щоб закарбуватися у свідомості людей, першими на рекламних щитах з'явилися нові кандидати, аби згодом не загубитися у великому потоці виборчої кампанії.

Їм до того ж треба ризикувати, аби виділитись. Звідси, приміром, незвичні кольори реклами Яценюка. Але головна ідея цих мілітаристських плакатів, на думку політолога і рекламіста Романа Паламарчука – це очікування, що саме вони відображатимуть ситуацію в Україні у січні.

Це, можливо, елемент стратегії, яка будувалася на припущенні, що з наближенням виборів ситуація в економіці і в політиці буде настільки нестабільною що це буде сприйматися як передвоєнний стан.

При цьому Яценюк додає світла в плакати, натякаючи, що тільки він це світло і проллє.

Нові кандидати стукають до сердець виборців у нові способи. Наприклад, через телефон.

Експерт з політтехнологій Олег Покальчук зазначає, що Віктор Янукович вдається до прийомів, якими раніше користувався мало. Наприклад, цитує поезію.

Завдання Юлії Тимошенко, як людини при владі, - поліпшити до виборів економічну ситуацію. Що вона працює над цим - говорить своїми плакатами.

Водночас, у кожному з них нагадує, що цілковитої влади у неї немає, і їй заважають. На думку експерта, так прем'єр намагається пояснити, чому в неї, можливо, не все виходить.

 Ролики Тимошенко, зазвичай, адресовані конкретним професійним групам.

Відеозвернення Володимира Литвина технічно виконані професійно, каже експерт.

Ось тільки саме завдання, на його думку, чітко не сформульоване: "Я дам країні шанс".

Віктор Ющенко на плакатах з'являється здебільшого з державними символами. І це не тільки вимога статусу, а й головна ідея передвиборчої стратегії, вважає експерт.

Це підтверджують і соратники Ющенка. Мовляв, ідея зберегти незалежність і буде головним козирем Ющенка на виборах.

Загалом кожен з основних кандидатів уже визначився із своєю нішею. Є тільки дрібні помилки у рекламі.

А які – дивіться у відео ТСН.

Читайте також:

Богословська вийшла із ПР і оголосила про намір стати президентом

Націоналісти висунули Тягнибока в президенти

Ющенко готовий піти на будь-які домовленості

Тимошенко йде в президенти і радіє, що вибори "на носі"

Битва за виборців

Укрaїнa 6 вересня, 2009, 21:20

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 6 вересня, 2009, 21:43 1448 4
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 4
Вибір редакції