"Казфосфат" запевняє у справності цистерн

Вантаж „Казфосфата” прямував до Польщі і його орієнтовна вартість становить близько 3 мільйонів доларів.
Укрaїнa 18 липня, 2007, 14:06 721
Додати до обраного
"Казфосфат": партія з фосфором, що зазнала аварії у Львівській області, була передана в технічно справних цистернах.

Партія з фосфором, яку перевозив потяг, що зазнав аварії у Львівській області, була передана в технічно справних цистернах. Про це повідомила радник голови правління ТзОВ "Казфосфат" Айсулу Оразова.

„Ця партія з жовтим фосфором відповідно до технологічного регламенту була передана в технічно справних цистернах, згідно з відповідними актами офіційним представникам перевізника - АТ НК „Казахстан Темір Жоли” на станції Аса 5 липня 2007 року і була відправлена перевізником 6 липня 2007 року о 1 год. 50 хв. поїздом №3801”, - йдеться в повідомленні „Казфосфат”, повідомляє УНІАН з посиланням на А.Оразову. За її даними, в 15 цистернах перевозилося 600-700 тонн фосфору, що є звичайною партією. Вантаж супроводжували представники відправника.

А.Оразова зазначила, що ТзОВ „Казфосфат” направило в Україну 5 своїх фахівців на місце аварії. ”Група наших фахівців перебуває зараз в Україні для надання максимальної допомоги в усуненні наслідків аварії, сприяння комісії з розслідування причин аварій, а також з`ясування інших питань, пов`язаних з цією НП", - зазначила вона. За її словами, детальнішу інформацію компанія надасть щойно одержить об`єктивну інформацію від своїх фахівців з місця аварії.

Учора, 17 липня, міністр транспорту і зв`язку України Микола Рудьковський повідомив, що люди, які супроводжували потяг, перед сходження цистерн з колії почули стук. У зв`язку з цим міністр зазначив, що необхідно перевірити візки, на яких везли цистерни, а також пристрої, що контролюють тиск у цистернах.

"Укрзалізниця" розглядає три версії аварії: проблеми із залізничними коліями, проблеми з рухомим складом або недотримання правил перевезення небезпечних вантажів. 

"Казфосфат" запевняє у справності цистерн
Аркадій Гайдамака оголошувався в розшук Інтерполом на вимогу Франції.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Казфосфат" засноване 27 жовтня 1999 р. На сьогодні учасниками товариства з 10 липня 2003 р. є Компанія "EnergoTherm B.V." і Компанія "UnterTherm B.V." Основними видами діяльності товариства є: видобування, збагачення і переробка мінеральної сировини, випуск на її основі промислової продукції і товарів народного споживання; проведення геологорозвідувальних робіт; виробництво мінеральних добрив, жовтого фосфору і його сполук; видобування і переробка фосфоритної руди.

Товариство об`єднує в собі Жамбильський філіал (Новоджамбульський фосфорний завод-НДФЗ), Таразький філіал ТзОВ "Казфосфат" "Мінеральні добрива", філіал ТзОВ "Казфосфат" гірничо-переробний комплекс "Каратау", філіал ТзОВ "Казфосфат" "Залізнично-транспортний комплекс", Степногорський філіал ТзОВ "Казфосфат" "Хімічний завод", Шимкентський філіал (ЦСМС) ТзОВ "Казфосфат", "Казфосфат" гірничо-переробний комплекс "Чулактау".

ТзОВ "Казфосфат", по суті, представляє фосфорну промисловість Республіки Казахстан і є лідером з виробництва фосфоровмісної продукції на території країн СНД. Продукція ТзОВ "Казфосфат" постачається на ринки Східної Європи, країн СНД, Китаю, а також на внутрішній ринок.

Казахстанська преса пов`язує цю фірму з громадянами Ізраїлю Левом Лєваєвим і Аркадієм Гайдамакою. За даними агентства „ЦентрАзії”, останній з бізнесменів оголошувався в розшук Інтерполом на вимогу Франції. Зараз обидва підприємці проживають в Ізраїлі.

"Ура-Информ" пише, що в Україні бізнесмен Лев Лєваєв, власник Africa Israel Group, відомий своїми планами будівництва в Запоріжжі великомасштабного торгового центру загальною площею близько 150 тис. квадратних метрів. У квітні поточного року Africa Israel Group оголосила про придбання близько 4,7 гектарів землі в Запоріжжі. Бізнесмен Аркадій Гайдамака (Арьє Бар-Лев) народився 8 квітня 1952 року в Бердичеві (Житомирська область).

Небезпечний вантаж „Казфосфата” прямував до Польщі і його орієнтовна вартість становить близько 3 мільйонів доларів. В той же час експерти переконані, що основного збитку від аварії завдано не власникам вантажу, а навколишньому середовищу і жителям Львівської області.

За оцінками високопоставленого джерела в МНС, попередня інформація про аварію дозволяє говорити, що на ліквідацію всіх її наслідків необхідно витратити близько 100 мільйонів гривень. При цьому майже всю суму доведеться сплатити державі. Адже страхове відшкодування в цьому випадку не перевищить 2-х мільйонів гривень.


Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами УНІАН / О.Г.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 18 липня, 2007, 14:06 721
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції