КМДА відкрила "гарячу лінію" для скарг на маршрутчиків та лікарів

КМДА відкрила "гарячу лінію" для скарг
Укрaїнa 16 лютого, 2011, 10:42 4824 2
Додати до обраного
У столиці створили "гарячу лінію", де можна поскаржитися на хамство у маршрутках, лікарів, та жорстоке поводження з тваринами.

Київська мерія відкрила три "гарячі лінії" для скарг на лікарів, хамство в маршрутках та жорстоке поводження з тваринами. Але остання лінія запрацює лише з першого березня.

На разі відповідають лише за номером скарг на маршрутки.

Активно закликати "капати" на медиків у главку охорони здоров'я вирішили після того, як медсестра однієї з дитячих лікарень вимагала з дитини гроші за укол. Приймати скарги на жорстоке поводження з тваринами і випадки укусів вирішили після скандалу з отруєнням ретривера прес-аташе посольства США в Павловському сквері. А "стукати" на маршрутки - після того, як перевізники підняли тарифи, а якість послуг так і не змінилася, пише "Сьогодні".

"Накапати" на хамство в маршрутці можна в будь-який час за номером 15-51. У call-центрі мерії, яка приймає такі скарги і передає в главк транспорту, повідомили, що на маршрутки скаржаться кожен день. "І кожен оператор приймає їх по 2-3 рази на день. В основному, вимагають розібратися з водіями, які, не дочекавшись виходу всіх пасажирів, рушають з місця; на довгі очікування на зупинках; куріння в салоні і запах спиртного від водія", - розповів один з операторів.

Серед скаржників є оригінальні звернення: наприклад, одна жінка хотіла звільнити водія маршрутки за те, що він до неї звернувся на "ти", а інша була обурена, що по радіо крутили "Таганку".

Оператори кажуть, що перевізникам повідомили про скарги і більше їх не було. Але голова міської організації роботодавців-перевізників "Столиця" Валерій Липецький стверджує зворотне.

"Жоден перевізник, наскільки я знаю, ніяких скарг не отримував. Мерія має право тільки достроково розірвати договір з перевізником. Для цього потрібно 3-5 серйозних порушень, в числі яких - паління водія за кермом, запах спиртного від водія або порушення ним правил дорожнього руху", - сказав нам Липецький.

"Накапати" на недбайливих лікарів поки неможливо, бо на "гарячій лінії" (044) 278-41-91 в розпал дня трубку не беруть. "Лінія працює. Але там просто один оператор, він міг відійти", - виправдовується співробітник прес-служби главку охорони здоров'я Тетяна Юрченко. За її словами, скарги вже надходили: "У п'ятницю з 51 дзвінка 5-8 дзвінків були з скаргами, інші консультувалися".

"Стіл скарг" з приводу тварин запрацює тільки 1 березня. Як обіцяють у мерії, дзвінки на номер 332-12-34 будуть приймати щодня, крім вихідних, з 9.00 до 18.00.

За словами юристів, відповісти чи відреагувати на проблему повинні протягом 30 днів. Щоправда, за словами юриста Юрія Мухіна, якщо дзвінок на "гарячу лінію" пройшов вхолосту, претензії до мерії не пред'явиш – проблема може бути дуже глобальною.

Дзвінки на "гарячу лінію", природно, безкоштовні, хоча, нагадаємо, мер Леонід Черновецький свого часу хотів заробляти на скаржниках. Так відкрилася гаряча лінія зоопарку під назвою "Котики" - її придумав сам мер. Хвилина розмови коштувала 4,8 гривні. "Потрібно, щоб дзвонили платно і з'ясовували, як котику животик вилікувати", - говорив він. Але туди майже ніхто не телефонував.

Читайте також:

У Харкові водій маршрутки зламав жінці руку за її пенсійне посвідчення

У Севастополі водій маршрутки побив пасажирку за м'яту купюру

У Дніпропетровську водій маршрутки перевозив людей, перебуваючи "під опіумом"

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Сегодня / А.С.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 16 лютого, 2011, 10:42 4824 2
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 2
  • лохотрон лохотрон 23 лютого, 22:13 Згоден 0 Не згоден 0 Паралельно потрібно відкрити гарячу лінію для скарг медикам на пацієнтів - у нас настільки дибілина країна що медицину прирівняла до сфери побутових послуг. А поряд телефон для виклику міліції при безпределі рацієнтів. У нас самий кращий доктор той який вміє гарно навішати лапші на вуха хворому, а той який мовчки робить свою святу справу - долбострой! відповісти цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції