Курортний сезон у Криму провалено

Кримчани досі не усвідомили, що люди не хочуть до них їхати тому, що ціна відпочинку на півострові не відповідає якості.

Крим цього року вже недорахувався туристів: все більше відпочивальників віддають перевагу зарубіжним курортам або власним дачам.

Господарі кримських туристичних фірм цього року розраховували, що криза змусить не лише українців, але й сусідів з ближнього зарубіжжя забути про середземноморські курорти і обернути погляд у бік півострова. Проте спад, що спостерігається цього року на всіх світових курортах, в Криму відчувався особливо.

Сезон почався із запізненням, і навіть у самий його розпал кримське Міністерство курортів і туризму рапортувало про те, що місцеві здравниці заповнені на 87% - на 8% менше, ніж минулого, не найвдалішого літа.

Навіть у Ялті, де клаптик місця біля моря пляжникам завжди доводилося займати мало не удосвіта, на початку липня курортні місця були заповнені лише на 72%.

Кримчани досі не усвідомили, що люди не хочуть до них їхати тому, що ціна відпочинку на півострові не відповідає якості, пояснив журналістам Дмитро Заруба, президент української Асоціації малих готельних форм і апартаментів.

Криза стала лише каталізатором терпіння любителів Криму, яке лопнуло: одні віддали перевагу майже таким самим за ціною європейським або турецьким курортам, а інші й зовсім вирішили заощадити на відпочинку і відсидітися на дачах.

"Люди готові заплатити трохи більше, щоб поїхати за кордон, де вони отримають за ці гроші гідний сервіс", - називає речі своїми іменами Кіра Яковлєва, менеджер однієї з турфірм.

У результаті до середини курортного сезону в Криму відпочило близько 1,9 млн людей, включаючи приватний сектор. І це на 13,3% менше, ніж до середини липня 2008-го, коли кількість відпочивальників досягла 2,3 млн людей, відзвітували в кримському Міністерстві туризму.

Насправді пансіонати, санаторії і бази відпочинку заповнені ще менше - максимум відсотків на 70, стверджує колишній директор одного з ялтинських пансіонатів, що не побажав назвати свого імені. А менеджери цих закладів, боячись посіяти паніку, рапортують, що в них "все нормально", розповів він.

Ціна - лише вершина айсберга, додає Царук. Серйозна проблема кримського турбізнесу - відсутність елементарного маркетингу. Наприклад, промоакцій і спецтарифів, давно освоєних болгарськими і турецькими курортами, яким все частіше віддають перевагу українці.

"Це смішно, але на промоушен Криму (державою) виділено в десятки разів менше коштів, ніж Кіпр виділяє на промоушен в Україні своїх курортів", - порівнює Царук. І укладає: "Все це відкидає кримський турбізнес на печерний рівень. А Крим втрачає туристів і чекає як манни небесної, що Туреччина підніме ціни, і всі поїдуть до Криму".

Читайте також:

Єгипетські готелі знижують ціни через кризу та грип

В Криму секс можна купити за стакан соку та прогулянку на яхті

В Криму заборонили шаурму і шашлик на вугіллі

Курортний роман: мінімум проблем і максимум насолоди

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: