Літак "Локомотива" до катастрофи був повністю справний

Авіаційна техніка під час катастрофи працювала© AFP
Укрaїнa 12 вересня, 2011, 17:11 2515 3
Додати до обраного
За даними бортових самописців, авіатехніка працювала безвідмовно.

Розшифровка бортових самописців Як-42, який розбився під Ярославлем в Росії з хокейною командою "Локомотив" не виявила даних про проблеми з авіатехнікою.

Про це заявили в Міждержавному авіаційному комітеті, що розслідує катастрофу.

"Двигуни працювали до моменту зіткнення з перешкодами, перед зльотом стабілізатор і закрилки були в положенні злету", - сказала голова МАК Тетяна Анодіна.

"Разових команд, які свідчать про відмови авіатехніки, на записі параметричного самописця поки не виявлено", - додала Анодіна.

Міністерство транспорту Росії наразі розглядає дві версії катастрофи Як-42 під Ярославлем - технічна несправність літака і людський фактор. Версія про те, що літаку не вистачило злітно-посадкової смуги для розбігу, не підтвердилася.

Нагадаємо, в авіакатастрофі під Ярославлем Врятуватися вдалося лише двом - хокеїстові Олександру Галімову і бортпровіднику Олександру Сізову. Однак в понеділок Галімов помер. Літак Як-42 розбився 7 вересня о 15:05 за київським часом під Ярославлем. На борту літака хокейна команда "Локомотив"

Читайте також:

Вцілілого в катастрофі "Локомотива" бортпровідника перевели з реанімації

Хокеїст "​​Локомотива" Галімов помер у лікарні

Названо основну версію авіакатастрофи, в якій загинув "Локомотив"

Місце авіакатастрофи, в якій розбився "Локомотив"

Світ 8 вересня, 2011, 10:03

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами РИА Новости / С.К.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 12 вересня, 2011, 17:11 2515 3
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 3
  • Знову неправда Знову неправда 12 вересня, 21:00 Згоден 0 Не згоден 0 Самолету не хватило взлетной дистанции, т.е. с момента начала разбега до набора безопасной высоты 25 м и эволютивной скорости. Если взлет происходил со средины полосы, то на расстоянии 1 км от торца ВПП самолет находился на высоте не 25 м, а метров7-8, что привело к столкновению с мачтой радиомаяка ПАР8(9СС). По данным сми на полосе были препятствия, и самолет взлетал не с начала полосы.Нужно еще учитывать температуру воздуха, давление(превышение аэродрома),и направление и силу ветра---эти параметры существенно влияют на характеристики взлета и посадки самолета.,особенно температура воздуха, которая за сутки может меняться в диапазоне 20градусов. Но, впечатление такое, что упорно пытаются скрыть от СМИ , причину взлета не с начала полосы. відповісти цитувати Дякуємоспам ?? ?? 13 вересня, 07:35 Згоден 0 Не згоден 0 Насколько мне известно длина ВПП в аэропорту Ярославля - 3 км. Самолет взлетал не с начала ВПП, это уже тоже не новость, он взлетал с половины ее дистанции - то есть 1500 м. Для разгона, подъема носового колеса и безопасного набора Як-42 хватает 1200-1300 метров...вопрос! почему самолет начал взлетать так поздно? цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції