Мінтранс знав про можливість аварії

Укрaїнa 19 липня, 2007, 09:53 305
Додати до обраного
Аналіз стану транспортної галузі СБУ направила президенту і в Кабмін ще місяць тому. Проте ні Мінтранс, ні Укрзалізниця не відреагували.

У розпорядження газети «Дело» потрапила аналітична записка Служби безпеки про ситуацію в транспортній галузі. Вона була складена за наслідками розслідування, яке провели «силовики». Записку ще місяць тому направили в Секретаріат президента і Кабінет міністрів. Проте ні Мінтранс, ні «Укрзалізниця» не відреагували на зауваження СБУ.

Микола Рудьковський
СБУ заялвяє, що відомство Миколи Рудьковського було попереджене про можливу катастрофу (Фото: Мінтранс)
Згідно тексту аналітичної записки 56% основних фондів залізничного транспорту зношені. Ступінь зношеності рухомого складу — 68%, а оновлення і модернізація галузі фінансуються не більше ніж на 30-40% від необхідного.

Крім цього, постійні зміни керівництва «Укрзалізниці» привели до зниження персональної відповідальності керівників і співробітників компанії, вважають в СБУ. Про це свідчить той факт, що за 2006 рік на транспортних об'єктах було знайдено більше 175 тисяч недоліків і несправностей, зокрема неякісного ремонту потягів і умов змісту шляхів.

За словами співробітника СБУ, який побажав залишитися неназваним, після ознайомлення з даними аналітичної записки президент дав розпорядження уряду поліпшити ситуацію в транспортній галузі. Проте істотних зрушень поки не відбулося.

На думку керівництва СБУ, саме ці чинники є основними причинами аварій, що почастішали, на залізниці, у тому числі і аварії на Львівській залізниці.

Проблему зношеності основних фондів визнають і в Мінтрансі. На міжвідомчому засіданні з питань безпеки на транспорті доповідачі визнали, що основні фонди залізничного транспорту зношені на 50-80%. Але для модернізації галузі потрібні істотні кошти.

Не дивлячись на це, кількість транспортних аварій на залізниці в порівнянні з 90-ми роками зменшилася на декілька тисяч в рік.

Катастрофа на Львівщині
УНІАН
Можливо, причиною аварії стала недбалість керівництва транспортної структури
У міністерстві запевняють – робота над поліпшенням безпеки на залізниці йде повним ходом. За словами прес-секретаря Мінтрансу Вікторії Бутенко, з початку року відремонтовано більше 1200 кілометрів залізничного полотна. «Це в два рази більше, ніж за аналогічний період минулого року», — говорить Бутенко. Крім цього, Мінтранс в 25 разів збільшив план по покупці залізничних вагонів, а також ввів порядок ліцензування і сертифікації на транспорті.

Розслідуванням аварії займається виключно Львівська обласна прокуратура. Як повідомила «Дело» прес-секретар відомства Мар'яна Гаєвська, прокуратура порушила кримінальну справу за фактом порушення правил безпеки і експлуатації з/д транспорту.

Як повідомляв iPlus, співробітники прокуратури розглядають чотири версії: причинами аварії могли бути неправильні дії працівників локомотивної бригади або порушення правил безпеки при завантаженні жовтого фосфору. Також аварію міг викликати несправний стан шляхів або втручання сторонніх осіб.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Дело / О.Ш.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 19 липня, 2007, 09:53 305
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції