На лінії швидкісного трамваю в Києві працюватимуть лише чотири станції

На лінії швидкісного трамваю в Києві працюватимуть лише чотири станції© УНІАН
Укрaїнa 13 жовтня, 2010, 16:30 2625 1
Додати до обраного
Готові лише 4 з 13 станцій швідкісного трамвая у Києві. На окремих зупинках лінії швидкісного трамваю, наприклад, "Індустріальній" та "Політехнічному інституті", досі немає платформ.

На лінії швидкісного трамваю в Києві, яку передбачається офіційно відкрити після реконструкції 16 жовтня, готові для прийому пасажирів лише 4 із 13 станцій.

Як повідомили у прес-службі БЮТ в Київраді, про це заявив голова Постійної комісії з питань транспорту і зв'язку Дмитро Олійник (БЮТ).

Політик також сказав, що на окремих зупинках лінії швидкісного трамваю, наприклад, "Індустріальній" та "Політехнічному інституті", досі немає платформ.

За словами Олійника, вартість реконструкції лінії швидкісного трамваю за маршрутом Кільцева дорога – вулиця Старовокзальна співвідноситься із вартістю будівництва залізничної лінії. Він зазначив, що згідно з даними КП "Київпастранс", кошторисна вартість реконструкції лінії швидкісного трамвая становить понад 420 млн. грн.

"За розрахунками фахівців Київського інституту електротранспорту, за ці кошти можна було б побудувати не лише трамвай, а залізничну гілку "Сапса" і їздити на Борщагівку зі швидкістю понад 200 км/год", - зазначив голова транспортної комісії.

Олійник нагадав, що інспекція електротранспорту Міністерства з питань житлово-комунального господарства неодноразово зупиняла реконструкцію трамваю через виявлені порушення. Тому "швидкісною" відреконструйована трамвайна лінія, на жаль, буде лише на папері, заявляє він.

"Вже на сьогоднішній день зрозуміло, що проектні швидкості відреконструйованому трамваю витримати не вдасться, тому назва "швидкісний" у нього буде лише на папері. Більше того, досі відкритим залишається питання якості проведених робіт, адже ми пам'ятаємо неодноразові застереження інспекції електротранспорту Міністерства з питань ЖКГ щодо неналежної якості кріплень на коліях", - сказав Олійник.

Депутат відзначив, що вітає взяття першим заступником голови КМДА Олександром Поповим під особистий контроль реконструкції об'єктів інфраструктури міста, які стояли роками, зокрема, швидкісного трамваю та Подільського мостового переходу.

"Проте не треба бігти поперед батька в пекло. Безпека пасажироперевезень однозначно має стояти на першому місці", - наголосив голова комісії з питань транспорту.

Нагадаємо, в серпні Попов сказав журналістам, що на 14 жовтня цього року заплановано ввести в експлуатацію відреконструйовану лінію швидкісного трамвая у Києві від Кільцевої дороги до вулиці Старовокзальної, але тимчасово не працюватимуть 4-5 станцій із 13.

Лінія швидкісного трамвая у Києві є складовою об'єктів міського електротранспорту КП "Київпастранс". Вона пролягає від станції «Старовокзальна» до станції "Кільцева дорога". Протяжність лінії - 20,2 км, пропускна спроможність становить 25 тис. пасажирів на годину.

До реконструкції на лінії експлуатувалося близько 100 трамвайних вагонів.

Середня експлуатаційна швидкість вагонів становить близько 40 км/год., максимальна швидкість – 80 км/год.

8 вересня 2004 року КМДА затвердила комплексну реконструкцію лінії швидкісного трамвая від площі Перемоги до Кільцевої дороги з частковою заміною траси.

Читайте також:

Київ паралізували рекордні затори через аварію трамвая

У київських трамваях впроваджують нову систему оплати за проїзд

Попов побіцяв киянам три нові станції метро і транспортну розв'язку

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами УНІАН / Д.М.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 13 жовтня, 2010, 16:30 2625 1
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 1
Вибір редакції