Місце зустрічі з українським дизайном Новини компаній

Місце зустрічі з українським дизайном

Ігор Мартін, Анастасія Бєлогривцева, Олег Клименко, Вадим Клименко

Насьогодні у компанії понад 75 тисяч фоловерів у Facebook.

Цього літа онлайн платформа HIS.UA відзначила своє дворіччя. У серпні 2014 в мережі з'явилася сторінка, творці котрої моніторили ринок і просили висловитися охочих щодо ряду меблів. Важко повірити, але сьогодні HIS.UA найвідвідуваніший ресурс про дизайн, за ним стежать понад 75 тисяч фоловеріву facebook, а в магазині представлено чимало виробів від 80 українських компаній-виробників та дизайнерів.

Ідея створювати доступні дизайнерські меблі і допомагати продавати їх іншим українським дизайнерам прийшла братам Клименко взимку 2014. Вадим, який завжди цікавився хорошим дизайном, запропонував молодшому брату Олегу залишити рекламний бізнес і допомогти йому в запуску платформи.

"У тому першому нашому опитуванні було близько 25 питань, - згадує Олег. - Ми намагалися торкнутися всіх аспектів і зрозуміти, що подобається українцям і скільки грошей вони готові за це віддавати".

Олег Клименко

Наповнюючи магазин товарами інших брендів, хлопцям довелося взяти на себе функцію такого собі модератора, а також розширити платформу, доповнивши її онлайн журналом.

"Ми робимо повноцінне щоденне медіа, присвячене дизайну, - пояснює Вадим, - представляємо платформу, на якій можна придбати товари українських дизайнерів, і ми самостійно виготовляємо меблі. Також на нашому сайті клієнти можуть підтримувати двосторонній зв'язок з дизайнерами та архітекторами, вільно та безкоштовно комунікувати".

Вадим Клименко

У своїх перших колекціях меблів команда HIS.UA віддала перевагу естетиці і принципам скандинавського дизайну - лаконічний, мінімалістичний, але разом з тим дещо експериментальний для нашого ринку. Проектування меблів брати довірили архітектору Ігорю Мартіну. Сьогодні від бренду HIS в магазині представлено повноцінних три колекції.

"Мені важливо щоб меблі були не тільки стильними та зручними, але і ергономічними, які б могли стати універсальним рішенням для інтер'єрів різних видів та стилістик".

Ігор Мартін

Щоб отримати те, що сьогодні успішно продається на ринку, що вже відвідало кілька виставок і в кінці вересня також стане частиною експозиції меблевого салону в італійській Болоньї, хлопцям довелося змінити не одне виробництво, а згодом запустити і власне.

Олег Клименко, Вадим Клименко, Ігор Мартін

Однією з очевидних переваг HIS є логістика: по-перше, всі товари - це серійне українське виробництво, по-друге, замовлення буде доставлено протягом двох тижнів, а якщо не підійде клієнту, то його можна буде повернути. Придбати в онлайн маркеті можна від табурета до розкладного дивана, від декоративного пано до дитячого ліжечка.

Онлайн журнал, яким керує Анастасія Бєлогривцева, також поступово набирає обертів, адже читачів, яких цікавить ця тематика, в Україні дійсно стає більше.

"Особливою популярністю користується рубрика"Вибір редакції", - розповідає Настя. - Українцям набагато цікавіше почитати про дизайнерське оформлення маєткув Кривому Розі, ніж про проект в Мельбурні. Успіхом користується також розділ  "Made in Ukraine", присвячений вітчизняній предметці".

Безумовно, команда не збирається зупинятися на досягнутому. Попереду у HIS-ів чимало планів та цілей, досягнення яких, впевнені, буде відбуватися так само швидко і успішно, як і всі ті, що вже запущено в роботу.

Повʼязані теми:

Наступна публікація