Нова міська електричка поки порожня і їде майже вдвічі довше Укрaїнa 5 жовтня, 13:03
У Києві напередодні запустили нову міську електричку, яка замкнула столицю у кільце. "14 станцій за 50 хвилин", обіцяли транспортники. ТСН.ua вирішив дізнатись, що представляє собою новий транспорт і наскільки він зручний.

З моменту запуску кільцевої міської електрички в Києві пройшла доба. Не дивно, що житель столиці, який дізнався про новий транспорт і вирішив, добираючись до роботи, зберегти час, все ще може зіштовхнутися з труднощами.

Насамперед, зауважимо - не дивлячись на велику кількість реклами, кияни про нову електричку майже нічого не знають. На станції приміських потягів "Видубичі" у відповідь на питання про електричку більшість тільки знизує плечима. Тому вагони нового транспорту практично порожні.

Проте в електричку ще потрібно сісти. На тій же станції "Видубичі" в касі за квитком відправляють туди, де "написано". Не написано, здається, ніде, але біля непрацюючих турнікетів, що виходять на платформи, стоїть співробітник ж / д, який киває головою: "Вам сюди" і продає квиток. Тут же їх компостують.

Те ж саме спостерігаємо на станції "Київ-Волинський". У касах щодо електрички толком нічого не знають і радять дивитися на схеми, розібратися в яких дуже складно (а якщо згадати, що маршрут відкривали під "Євро-2012" і їздити будуть у тому числі іноземці - можна тільки схопитися за голову). Поруч ті ж непрацюючі турнікети і ті ж охоронці з компостерами.

Якщо ж на станції вихід на платформу вільний, і купити квиток вам ніде, його можна придбати вже у дорозі, у кондуктора. До речі, кондуктор вагону, де ми поїхали, зізналася, що взагалі-то вона працює в трамвайному депо, на новому місці тимчасово і ще не дуже добре орієнтується в маршруті. Тому на питання про те, чи доїдемо ми до "Петрівки", нас знову відправили до схеми, що висить у кожному вагоні, на цей раз вже досить зрозумілої.

Потяги міської електрички дійсно нові і чисті, зовсім не шумні. Вартість проїзду, як і було заявлено, 1 гривня 70 копійок, штраф такий же, як і в міських тролейбусах і трамваях - 30 гривень. Зайцем проїхати теоретично можливо, але точно так само, як і у звичайній електричці - не попастися на кондуктора або бігати від нього всім поїздом.

Жителям столиці обіцяли, що все місто по колу можна буде об'їхати за 50 хвилин. Але майже стільки ж (близько 47 хвилин) зайняла у нас подорож Правим берегом від "Видубичів" до "Петрівки", тобто половина маршруту. А, наприклад, шлях з "Києва-Волинського" до "Києва-Пасажирського" замість заявлених 8 хвилин зайняв 11.

Новий транспорт, хоч і позиціонується як міський (тобто максимально зручний для жителів столиці) не позбавлений старих проблем приміських електричок - на деяких станціях через високі сходи вагона і велику відстань до платформи літнім людям з торбами напевно доведеться демонструвати чудеса спритності.

Читайте також:

У Києві запустили міську електричку: 14 станцій за 50 хвилин

В Україні ліквідують усі маршрутки

Метро на Троєщину почнуть будувати в 2012 році

У Києві запустили міську електричку

Укрaїнa 4 жовтня, 2011, 22:05

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Написати до редакції © За матеріалами ТСН.ua / А.К.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 5 жовтня, 2011, 13:03 9263 17
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 17
  • Ольга Ольга 5 жовтня, 14:06 Згоден 6 Не згоден 2 Мені сподобалось проїхати з роботи додому за 1.70 грн. замість 5.00 грн. і провести в дорозі 40 хвилин замість 1.50-2.00 годин, а то й більше, а також у чистій, просторій електричці. Гадаю, що з часом вона буде їздити швидше й частіше. відповісти цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції