Новий український літак Ан-158 пройде випробування наступного року

АНТК імені Антонова планує передати на випробування новий Ан-158 наступного року і, крім того, розробляє свій VIP-лайнер.

АНТК імені Антонова має намір у першій половині 2010 року передати на випробування новий літак - Ан-158. Про це повідомив генеральний конструктор АНТК, Герой України Дмитро Ківа.

За його словами, зараз в АНТК імені Антонова активно збирається літак, який багато в чому нагадує свого попередника АН-148, але є більш досконалим.

Зокрема, генеральний конструктор розповів, що 158-й економніший і має вищу паливну ефективність, а в експлуатації, наземному обслуговуванні він не менш надійний і невибагливий. "Багато авіакомпаній, які виявили до нього інтерес, зацікавлені в двох варіантах - на 80 і 100 крісел. Льотчики, які освоїли й оцінили тактико-технічні характеристики попередника - 148-го, зможуть без проблем пересісти й на цю машину", - переконаний Ківа.

Серійно лайнер планують випускати в Україні (на приєднаному до АНТК заводі "Авіант") та Росії (на Воронезькому авіапідприємстві). Передбачена конвертація салону під бізнес- і економ-класи.

Перші заявки на новий літак надійшли від авіакомпаній України, Росії, Казахстану та Куби. Основні відмінності нової моделі від Ан-148: довший (на 1,7-2 метри) фюзеляж, велика пасажиромісткість (80-100 місць проти 68-85), збільшений об'єм багажних полиць, на 9-10% більша економічність. Щоправда, й коштувати новий літак буде трохи дорожче "148-го", - 22-23 мільйони доларів.

Разом із тим, Ан-148 вже експлуатує "АероСвіт". За словами ветерана АНТК, начальника відділу систем управління літака Бориса Гусєва, є заявки на три таких лайнера і від авіазагону президента Росії Дмитра Мєдвєдєва. В авіакомпанії "Україна", яка обслуговує Віктора Ющенка та інших вищих посадових осіб України, розраховують на два таких літаки. Але основним літерним літаком буде все-таки імпортний аеробус А-319-115XCJ виробництва концерну "Ербас". Його вже повинні були ввести в експлуатацію після доведення. Але поки презентація затримується.

Крім того, в АНТК розробляють і свій VIP-лайнер на 14-18 пасажирів, здатний за рахунок поліпшених аеродинамічних характеристик літати на відстані до 7 тисяч кілометрів. Він поки що умовно називається Ан-168 або ABJ - Antonov Business Jet. Запуск його в серію - більш віддалена перспектива.

Нагадаємо, попереднє творіння АНТК ім. Антонова, АН-148, було представлене на престижному французькому салоні "Ле Бурже-2009". Ан-158 було зроблено на основі цього регіонального літака нового покоління.

В той же час, літак Ан-148 здійснив свій перший міжнародний переліт у грудні поточного року - за рейсом "Одеса-Москва (Шереметьєво)" під прапором авіакомпанії "АероСвіт".

Програма Ан-148 реалізується в широкій міжнародній кооперації, за участю 214 компаній із 14 країн світу. У лютому 2008 року Ан-148 отримав сертифікат типу на відповідність.

Читайте також:

Український АН-148 здійснив перший міжнародний переліт

Прем'єр-міністр: Україна є однією з провідних авіаційних держав світу

Україна продасть Ірану 80 літаків Ан-148

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: