Політики підвищують свої рейтинги за допомогою інтернет-"тролів"

Політики підвищують свої рейтинги за допомогою інтернет-"тролів"
Укрaїнa 30 серпня, 2011, 14:46 1829 8
Додати до обраного
Піар-агентства розповіли, як працюють проплачені інтернет-коментатори, та хто замовляє їх послуги.

Українські політики створюють собі рейтинги, та "топлять" конкурентів за допомогою найманих коментаторів, блогерів і так званих інтернет-"тролів".

На сьогоднішній день замовити підтримку коментарями можна у більшості піар-агентств.

Для цього притягають спеціальних людей, які провокують дискусії і відстоюють певну точку зору на популярних сайтах, форумах і у блогах. Зазвичай ці платні коментатори пишуть на рейтингових ресурсах мережі. Менеджери відкрито пропонують клієнтам організацію платних коментарів.

"Підтримаємо коментарями на усіх сайтах. Потрібно вирішити: ви вибираєте ці сайти або ми вибираємо, де це можна зробити? Ціна змінюватиметься залежно від сайту.", - відмітила виданню Радіо Свобода менеджер однієї з піар-компаній.

"Ми йому (політику) вибираємо стратегію: показуємо його позитивні якості, негативні намагаємося нівелювати. Використовуємо і коментарі. Нам треба знати, яке минуле у цієї людини, щоб розуміти, звідки чекати удару, якщо проти нього почнуть працювати", - сказали в іншій піар-компанії.

Наймані інтернет-"тролі" існують в Україні лише декілька років, проте цей інструмент вже використовують усі провідні політичні сили, відмічає політтехнолог Тарас Березовець.

"Я знаю, що в середньому під час виборчої кампанії штат коментаторів збільшується до декількох десятків. Це може бути навіть 100 куплених блогерів по всій країні, які працюють на одну конкретну політичну силу. Коли вибори закінчуються, залишається приблизно 15-20 осіб", - розповів він.

За словами Березовця, найняті коментатори впродовж останніх президентських виборів працювали дуже відкрито і нахабно. Тепер їх легко побачити, і цей прийом втрачає вплив.

"Є так звані "копіпастери", їх називають "юляботами", "германоботами". Вони розміщують абсолютно ідентичні коментарі на 5-6 ресурсах. Їх легко побачити, тому що вони повторюють заздалегідь прописані для них тези", - пояснує фахівець.

У свою чергу джерело видання, безпосередньо пов'язане із замовленими коментарями, повідомило, що проплачені коментатори зобов'язані стежити за 15 найпопулярнішими інформаційними ресурсами. Щодня їм спрямовується план, в якому вказано, над якими темами потрібно працювати і яку позицію відстоювати. Головна мета - написати першим, адже чим раніше напишеш коментар, тим більше людей його прочитають.

Якщо поступає замовлення зменшити увагу до певної новини, то коментатор починає лаятися на усіх користувачів і, як правило, це відбиває бажання у рядового читача брати участь в обговоренні. Ще один метод "знищення" новини - забруднення коментарів не пов'язаними з темою матеріалу повідомленнями - "флудом". Такі прийоми знижують увагу і активність користувачів.

За словами експертів, роботу найманого коментатора можна знайти навіть на сайті роботи - цю "посаду" зазвичай ховають за вакансіями копірайтерів та рірайтерів.

У свою чергу прес-служби українських політиків запевняють, що не користуються послугами інтернет-"тролів".

Читайте також:

Більшість українців вважають, що зараз час мафії, політиканів та жебраків

Соціологи відзначили зростання підтримки Тимошенко

Рейтинг Партії регіонів за рік знизився вдвічі

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Радіо Свобода / МС
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 30 серпня, 2011, 14:46 1829 8
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 8
Вибір редакції