Працівники журналу Курченка погрожували страйком через невиплату зарплати

Між частиною редакції та керівництвом видання виник конфлікт.

Працівники журналу "Корреспондент", який входить до холдингу олігарха Сергія Курченка, погрожували страйком через невиплату заробітної плати. Ця ситуація призвела до конфлікту між частиною редакції та керівництвом видання.

Про це повідомляє "Українська правда". Один з постраждалих працівників журналу підтвердив ТСН.ua цю інформацію.

У вівторок чотири співробітники "Корреспондента" не змогли потрапити на свої робочі місця: відповідальна випусковий Ольга Заборо, більд-редактор Таїсія Стеценко, керівник інформаційно-довідкової служби Тамара Майок та дизайнер-верстальник Наталія Гогунська. Їхні перепустки та доступ до комп'ютерів був заблокований.

Наступного дня вони виявили, що редакція переїхала. Щоб потрапити на робочі місця, вони викликали поліцію.

Читайте також: Американський Forbes заборонив використовувати свій бренд українській філії Курченка

Головний редактор видання Андрій Хрустальов повідомив їм, що в односторонньому порядку звільнив їх, звинувативши у прогулі. Самі журналісти заперечують будь-які прогули.

Співробітники видання вважають, що справжньою причиною їхнього звільнення стали їхні заяви про можливий страйк у разі невиплати заборгованості по заробітній платі. Востаннє зарплату у повному обсязі співробітники "Корреспондента" отримали за березень, за квітень вони отримали частину грошей, а за травень ще нічого не отримали.

Окрім того, у журналістів та керівництва видання є розбіжності у підході на якість публікацій у журналі. За словами працівників видання, що з часу приходу в "Корреспондент" у квітні 2016 року на посаду головного редактора Андрія Хрустальова повністю змінився штат редакції. Вони вважають, що це сталося також і через особисті політичні погляди Хрустальова, які позначилися на публікаціях в журналі.

Головний редактор "Корреспондента" підтвердив ситуацію із заборгованістю із зарплати. За його словами, це пов'язано з ситуацією на ринку реклами. Хрустальов переконує, що всі журналісти, які покинули журнал після його приходу, звільнилися за власним бажанням.

Читайте також: "Forbes Україна" Курченка продовжить випускати журнал, попри заборону суду США

Щодо недопуску співробітників журналу на робоче місце Хрустальов сказав: "Я припускаю, що ми, можливо, не зовсім коректно їх звільнили. Це моя провина, емоції, у нас виник виробничий конфлікт".

Водночас він зазначив, що не хоче розголошувати подробиці конфлікту та запевнив, що заборгованість буде виплачено.

Журнал "Корреспондент" входить до медіахолдингу UMH. Сергій Курченко, що нажив собі статки за часів екс-президента Віктора Януковича, у 2013 році купив цей бізнес у нинішнього глави адміністрації президента Бориса Ложкіна.

У портфель UMH входять: Forbes, Корреспондент, bigmir.net, Аргументы и Факты, КП в Украине, Vogue, Теленеделя, football.ua, Ретро FM, Наше радіо, Europa Plus, Авторадіо, інші.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Українська правда / ЛЛ
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції