Причина відмови двигуна - стружка

(Фото: vip-aero.ru)
У відмові двигуна літака, на якому з Косово повертався міністр закордонних справ Арсеній Яценюк, винна стружка.

Авіакомпанія Um-Air (Українсько-Середземноморські авіалінії) підтверджує, що причиною відключення двигуна літака, який 3 липня повертався з Автономного краю Косово  до Києва, на борту якого був міністр закордонних справ Арсеній Яценюк, стала інформація приладу панелі управління про потрапляння стружки в мастило. 

Учора керівник МНС Нестор Шуфрич повідомив, що на літаку, який здійснював рейс з Пріштіни (аеропорт в Косово) до Борисполя виникла позаштатна ситуація - відмова двигуна, за попередньою версією, через потрапляння стружки.

Як відзначають в Um-Air, під час виконання рейсу UKM 4216 за маршрутом Пріштіна-Бориспіль 3 липня на літаку ТУ-134 А 65076 командир цього судна Анатолій Гарбуз, пілот першого класу, через 40 хвилин після зльоту з аеропорту Пріштіна (Сербія) на висоті 9 тис. метрів помітив, що загорілося табло "Перевір двигун" і "Стружка в мастилі лівого двигуна".

Як відзначають у компанії, екіпаж чітко виконав всі рекомендації керівництва з льотної експлуатації Ту-134 А і вимкнув лівий двигун. При цьому командир повітряного судна прийняв рішення здійснити посадку в аеропорту Бориспіль, доповівши органам управління повітряним рухом.

За даними Um-Air, в аеропорту і за маршрутом польоту було підготовлено всі служби з надання практичної допомоги пасажирам і екіпажу. Водночас заходження на посадку і посадка були виконані без відхилення від стандартів безпеки польотів, наголошується в повідомленні.

У компанії також наголосили, що це був "чартерний рейс на замовлення". Розслідуватиме ситуацію комісія Державіаадміністрації України і авіакомпанії UM Air.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами УНІАН / О.Г.
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції