Продаж "Мрії" став новим фейком пропаганди: Чому "Антонову" вигідна співпраця з китайцями

На підприємстві стверджують, що жодної документації не передавали.

1 вересня практично одночасно на десятках сайтів, а згодом на усіх російських центральних телеканалах з'явилась інформація про те, що Україна продала свою єдину "Мрію" китайській корпорації разом із документацією та усіма правами власності.

Проте ці повідомлення не відповідали дійсності. Президент держпідприємства "Антонов" Олександр Коцюба дав своїм підлеглим завдання знайти першоджерело. "Ця інформація нібито з'явилася на офіційній сторінці Facebook російськомовні версії каналу ССТV, домен якої зареєстрований на території Російської Федерації. За один день буквально сталася істерія з цього приводу, хоча предмета навіть немає", - сказав він.

Ще 1 вересня Держпідприємство "Антонов" дало офіційне спростування фейковій новині. Свої пояснення зробив і центральнй телеканал Китаю – там обурені неправдивими повідомленнями російських журналістів.

Більше того заперечує цю інформацію і китайська аерокосмічна корпорація AICC. Утім Росія вже тішиться піднятій хвилі і продовжує підтримувати плач за величчю СРСР, який і уособлює нібито унікальний антонівський літак.

Насправді стався успіх. Він полягає в тому, що "антоновці" підписали угоду про співпрацю з китайською корпорацією AICC. Наразі вона без конкретних дат і фінансових зобов'язань. Угода не про продаж єдиного, а на добудову другого літака АН-225. Мало хто знає, що на "Антонова" 28 років зберігається фюзеляж та крила ще однієї "Мрії". Готовність складає 70%. Потрібно стикувати крила, поставити двигуни, встановити гідравліку, електрообладнання.

Проект амбітний і затратний, адже за 28 років сама Україна потягнути його не могла. Вартість добудови другого екземпляра Ан-225 експерти оцінюють від 250 до 450 мільйонів доларів – все залежить від обладнання. Якщо ж Китай захоче відновити серійне виробництво літака – тоді мова піде про мільярди доларів. На фюзеляж другої недобудованої "Мрії" дивиться. Саме він першим піднімав у повітря та вчив впевнено літати спочатку знаменитий "Руслан", а пізніше неперевершену "Мрію".

Льотчик-випробувач Олександр Галуненко, який випробовував першу "Мрію" радий, що другий Ан-225 таки добудують. Він переконаний, що це робота і заробіток для рідного підприємства і це більше замовлень для першої "Мрії", тому що інженери, проектуючи великі моновантажі думають чим їх перевозити. Досі набільші габарати прораховували під наш "Руслан". "Мрію" замовляють у виняткових випадках.

Крім того, нова "Мрія" може дати серйозний поштовх для самого держпідприємства "Антонов" - нові робочі місця, нова зарплата, нові моделі літаків. Обслуговування, продовження ресурсу машин - це також чималий дохід. "Антонівцям" вдалося зберегти науковий потенціал.

Олександр Загородний.

Стало відомо, чи продали українці право власності на літак "Мрія" китайцям

Інформація, що найбільший і найпотужніший у світі транспортний "Ан-225" продали китайцям, разом з документами і правом власності, з'явилась одночасно на десятках сайтів і в ефірі телеканалів. Тисячі обурених коментарів про зраду і продаж української гордості. Про те, що сталося насправді, дивіться у матеріалі ТСН.

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: