Протягом року частка телеканалу "Бігуді" зросла вдвічі

© прес-служба каналу "1+1"
За період січень-червень 2016 року частка каналу зросла вдвічі – з 0,5% до 1%. 

"Бігуді" – канал, орієнтований на жінок у віці 18+.

П'ятий місяць поспіль частка аудиторії каналу продовжує впевнено зростати, тож червень 2016 року став найуспішнішим в історії каналу – частка "Бігуді" за комерційною аудиторією "Жінки 18+, Україна" досягла 1,2%.

Середньодобова аудиторія каналу у червні становила 1 мільйон 725 тисяч глядачів, серед яких 1 мільйон 48 тисяч – жінки у віці 18+ років.

Бігуді_1
прес-служба каналу "1+1"

"Ми багато працюємо над тим, щоб стати для українських жінок приємною та корисною компанією для відпочинку. Адже першим завданням, яке ми собі поставили, коли почали працювати над телеканалом "Бігуді", стало - чітко зрозуміти, що подобається українським жінкам, який у них побут, розклад дня, чого очікують від нас. Орієнтуючись на наші висновки, ми перебудували сітку, дещо змінили підхід. Приємно, що ми були праві, і це позначилось на рейтингах", - зазначає генеральний продюсер телеканалу Бігуді Іванна Найда.

Нагадаємо, на початку 2016 року Бігуді очолила Іванна Найда, яка також є генеральним продюсером телеканалу "ПЛЮСПЛЮС". 

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами tsn.ua / О.Л.
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції