Проїзд у таксі може подорожчати на 40 відсотків

Таксі може подорожчати
Укрaїнa 11 вересня, 2009, 19:19 1512 2
Додати до обраного
Ліцензія, договір страхування пасажирів та ще багато витрат, придуманих урядом, позбавлять Україну нелегальних перевізників, але і збільшать ціни.

Кабінет міністрів вніс зміни в правила перевезення пасажирів в транспорті, зокрема у таксі.

Тепер громадяни, що займаються приватним перевезенням, будуть зобов'язані оформити ліцензію на перевезення пасажирів, укласти договір страхування і обладнати автомобіль таксометром. Даним документом передбачається очистити ринок від нелегальних перевізників. На думку учасників ринку, після того, як постанова набуде чинності, вартість послуг таксі зросте в середньому на 40%.

Постанова, якою вносяться зміни в правила перевезення пасажирів в транспорті, була ухвалена на засіданні Кабміну в середу. Зміни стосуються громадян, що займаються приватним перевезенням. У тексті документа вказується, що перевізник зобов'язаний оформити ліцензію на перевезення пасажирів, укласти договір страхування пасажирів і обладнати автомобіль таксометром. Крім того, раз на три місяці він повинен проходити медогляд і раз на півроку - державний техогляд автомобіля.

Як розповіла голова Державного комітету з питань підприємництва Олександра Кужель, документ розроблявся за ініціативою профспілки таксистів України "для боротьби з великою кількістю нелегальних таксистів, які не несуть відповідальності ні перед пасажирами, ні перед державою". За словами Кужель, основні витрати приватних перевізників будуть пов'язані з реєстрацією юридичної особи, оформленням ліцензії на перевезення пасажирів терміном дії на п'ять років, вартістю близько 600 грн і купівлю таксометра, ціна на який становить від 700 грн.

На думку директора компанії "Євротаксі" Ігоря Гаврилова, унаслідок ухвалення цієї постанови ціни на послуги таксі зростуть в середньому на 40%. "Це пов'язано з тим, що приватні перевізники будуть зобов'язані платити податки, встановлювати додаткове устаткування і купувати ліцензію", - пояснив Гаврилов. Він зазначив, що ціна на послуги офіційних компаній, що вже працюють на ринку, не зміниться.

Тим часом голова профспілки таксистів України Василя Попіка подорожчання не лякає: "Таксі ніколи не було і не буде дешевим видом транспорту, але офіційне оформлення допоможе відсіяти тих, хто не готовий працювати згідно із законом". Попік зазначає, що, за даними Головного контрольно-ревізійного управління, в Україні 150-200 тис таксистів. При цьому діючих ліцензій налічується лише близько 50 тис. Так, в Києві діючих ліцензій - приблизно 2 тис, а загальна кількість приватних автоперевізників - близько 20 тис.

За словами Василя Попіка, для виявлення нелегальних таксі Кабмін готовий підтримати проект створення мобільних груп, якими займатиметься Міністерством транспорту. "Вони складатимуться з представників Мінтрансу, відділу з боротьби з економічними злочинами МВС і Київської міської державної адміністрації", - повідомив Попік.

Втім, спосіб виявлення нелегальних таксі поки не визначений. Згідно з чинним законодавством, співробітник ДАІ може зупинити автомобіль у разі порушення правил дорожнього руху, присутності ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту, забруднення ним навколишнього середовища, а також за наявності інформації про те, що він використовується в протиправних цілях.

Читайте також:

Київським медикам скасували плату за проїзд у міському транспорті

У Києві подорожчає проїзд у маршрутках

Проїзд у столичному метро знову подорожчає

Проїзд в електричках подорожчає на третину

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами КоммерсантЪ-Україна / М.К.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 11 вересня, 2009, 19:19 1512 2
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 2
  • Ланселот Ланселот 12 вересня, 05:49 Згоден 1 Не згоден 0 Нічого нікуди не виросте. Люди, які час від часу користуються таксі, приблизно знають скільки коштує дорога в певне місце. І більше не платитимуть. По лічильнику ж ніхто не їздить. У нас і так ціни різні. Якщо таксист припаркований, та ще біля "хлібного" місця, він бере в два чи в три рази більше, ніж звичайний. Більшість пасажирів це знає, лохи - попадаються на вудочку. І так буде й далі. Але - не більше. При такій конкуренції ціни не можуть вирости. відповісти цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції