Росія монополізує радянські бренди

Укрaїнa 10 серпня, 2007, 11:21 318
Додати до обраного
З 1 січня 2008 року право безкоштовно використовувати відомі радянські бренди матимуть тільки росіяни.

Росія монополізує радянські бренди
Українці повинні будуть купувати право виробляти „Радянське шампанське”.
З 1 січня 2008 року право безкоштовно використовувати відомі радянські бренди продуктів харчування отримають виключно російські виробники.

Українці повинні будуть купувати право виробляти „Радянське шампанське” і цукерки „Білочка” у своїх російських колег. В кінці червня відповідний законопроект з поправками до закону "Про введення в дію частини четвертою Цивільного кодексу" був прийнятий в першому читанні держдумою Росії.

Хоча цей законопроект ще чекає друге читання (після того, як депутати держдуми повернуться з літніх канікул), вже зараз автори проекту віце-спікер Думи Сергій Бабурін і глава комітету із законодавства Павло Крашенніков прогнозують безперешкодне проходження документа. Законопроект вже підтримали і в уряді, і в адміністрації Володимира Путіна.

Росія монополізує радянські бренди
Співавтор проекту віце-спікер Думи Сергій Бабурін.
Як пояснив Крашенніков, основна мета законопроекту - "захистити російського виробника від недобросовісної конкуренції з боку колег з країн СНД".

"Ми ліквідовуємо лазівку, дозволяючи використовувати торговий знак без договору, тим самим захистимо російських виробників - початкових власників брендів", - заявив депутат.

За даними росіян, оборот від виробництва горілки під відомими в СРСР брендами „Столична” і „Московська” за межами Росії складає 700 млн. доларів на рік.

В Україні вважають, що закон, що ініціюється російськими депутатами, у разі ухвалення не матиме правових підстав. Як повідомив Власенко, партнер юридичної фірми „Магістр і партнери”, Росія не може бути суб'єктом прав на загальновідомі назви для всіх країн СРСР.

"Для початку потрібного вивчити історію виробництва продукції під цими брендами на території всього колишнього Радянського Союзу", - сказав він.

Росіяни вже не вперше намагаються приватизувати радянські бренди. Рік тому Росія обмежила ввезення білоруських цукерок „Му-му”, „Білочка”, „Мішка на поляні”. У відповідь в листопаді 2006 року Білорусь заборонила ввезення кондитерських виробів з Росії.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Экономические известия / ОГ
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 10 серпня, 2007, 11:21 318
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції