Російські серіали не можна видавати за європейський продукт – Сюмар

© УНІАН
Політики та телевізійники обговорили обмеження російського телепродукту в українських ефірах.

Сьогодні, 5 лютого, у Києві відбувся круглий стіл "Майбутнє російського продукту на українському телеринку", у якому взяли участь представники медіа-ринку, політики та державні регулятори.

Фахівці обговорили проект змін до закону "Про телебачення і радіомовлення", який зокрема вводить обмежувальні квоти на російський телепродукт в українському медіапросторі. Закон нині очікує на друге читання. Голова комітету ВР з питань свободи слова та інформаційної політики Вікторія Сюмар впевнена, що заборона російського контенту необхідна, адже через свої медіа-ресурси Росія маніпулює суспільною думкою.

"Україна і українське суспільство два роки тому зробили свій європейський вибір. Російський медіапродукт - це не європейський продукт. Російський інформаційний простір - це сфера маніпуляцій, а не сфера плюралізму і свободи слова. Введення заборони на продукт держави-агресора, введення квот на європейський продукт - це все питання приведення українського законодавства у відповідність до українського вибору - рухатися в європейський культурний простір", - каже Сюмар.

Генеральний директор 1+1 Media Олександр Ткаченко розуміє економічну вигідність закупівлі російського продукту, однак впевнений, що українські телевізійники мають учитися створювати власний продукт. Тим більш, що Росія свої фільми та серіали використовує у пропагандистських цілях.

"Російські виробники кіно та серіалів, створюють їх з використанням архетипів та образів нових героїв нової Росії, які направлені на те, щоб повернути велич Росії. Таким продуктом, всі ці роки, вони фактично укладали світогляд не тільки росіян, але й українців. Розміщуючи такий російський продукт в своєму ефірі, ми продовжуємо таку саму ідеологічну складову. Ми повинні подивитися на європейський досвід. Європейська практика – це практика квотування і захисту європейського простору. Перед нами стоїть вибір – чи можемо ми створити новий архетип, нові образи для України? Саме тому, ми створили серіал "Останній Москаль", знімаємо історичну драму за романом Володимира Лиса "Століття Якова", тому робимо фільм за романом Василя Шкляра "Чорний ворон". Ми намагаємось перевести дискурс в іншу площину – нам потрібні власні герої, свої ідеологізми", - стверджує Ткаченко.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами ТСН.ua / М.С.
Побачили помилку - контрол+ентер
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 1
  • Olexiy Lyasetsky Olexiy Lyasetsky 5 лютого, 17:08 Згоден 4 Не згоден 1 "Століття Якова" та "Чорний ворон" це толково. Але між українським продуктом і продуктом, виробленим в Україні, - величезна різниця. Передовсім мова. Чи може називатися українським продукт, де жодного слова державною мовою не чути? І ваша "Хазяйка" теж ніяк не може вважатися українською. відповісти цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції