СПУ незадоволена "Дзеркалом тижня"

Прес-служба СПУ здивована інтонаціями в публікаціях про партію в „Дзеркалі тижня”


Прес-служба Соціалістичної партії України оприлюднила заяву, в якій звинувачує тижневик „Дзеркало тижня” в заангажованості. У заяві сказано, що газета регулярно друкує „антисоціалістичні матеріали”, що нібито мають „переконати виборців у політичній та електоральній неспроможності СПУ”. 

Спеціально згадано статтю Олексія Мустафіна „Соціалістичне змагання” (ДТ № 8, 2-8.06.2007). На думку СПУ, в цій статті домисли, припущення та "голоси зі штабів" без посилання на джерела подано як результат домовленостей, що відбулися. 


У заяві наголошено, що „ДТ” нав’язує виборцеві однобічну точку зору на результати дострокових виборів. При цьому газета, вважає СПУ, не подає альтернативну точку зору. Прес-служба партія звинувачує тижневик у публікації статей, що являють собою політичне замовлення та „штабну розробку”. Метою таких публікацій начебто є розсварити партії, що входять до коаліції та „відволікти увагу читачів від скандальних подій так званої опозиції”. 

СПУ має намір звернутися до суду, щоби довести упередженість і неправдивість матеріалів, пов’язаних із діяльністю Соцпартії і її лідерів.

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: