Світлофор на місці катастрофи в Марганці не працював Укрaїнa 13 жовтня, 11:35
Місцеві жителі відзначають несправну роботу світлофора на залізничному переїзді, де сталася ДТП. Кажуть, світлофор весь час ламався, горів червоним, тому аварії траплялися часто.

Очевидці аварії під Марганцем, що забрала життя 43 людей, стверджують, що водій автобуса виїхав на червоне світло. Однак місцеві жителі відзначають несправну роботу світлофора на злощасному залізничному переїзді.

За свідченнями пасажирів, що вижили, 56-річний водій зупинився біля переїзду на червоне світло, пропускаючи локомотив. Він вийшов з кабіни, постояв на вулиці, чекаючи, поки пройде потяг, і як тільки-но минув останній вагон, виїхав на рейки, незважаючи на те, що світлофор продовжував горіти червоним. "Я якраз стояла недалеко і бачила, що маршрутка почала рухатися. Я ще крикнула водієві: "Куди ти їдеш на червоний?!" А через секунду вилетів потяг ...", - розповіла очевидиця аварії. За інформацією прес-служби Придніпровської залізниці, на злощасному переїзді справно працювала звукова та світлова сигналізація. Але на місці трагедії саме залізничне полотно проглядалося погано, і був знак "Обмеження видимості". Побачити рухомий склад можна тільки впритул під'їхавши до рейок.

У той же час місцеві жителі повідомили, що світлофор був несправним. "Звідси прибрали шлагбаум, і з тих пір на цій ділянці щороку трапляються аварії. А світлофор постійно ламається і вічно блимає червоним, навіть якщо потяги не йдуть", - повідомив місцевий житель.

У прес-службі Укрзалізниці поінформували, що машиністи локомотива побачили автобус, що зупинився за 500 метрів. Поїзд подав гудок, але, незважаючи на попереджувальний сигнал, автобус почав рух у напрямку колії. Машиніст почав гальмувати, але було вже пізно. Екстрене гальмування почали за 175 метрів від переїзду при необхідних 600 метрах.

Вже через кілька хвилин на місце катастрофи прибули 8 бригад медиків. Сімох особливо постраждалих вертольотом доставили в Дніпропетровську обласну клінічну лікарню ім. Мечникова, а трьох відправили до реанімації місцевої міськлікарні № 1.

Вдова покійного водія автобуса, 56-річного Миколи Гречко, Тамара не вірить в те, що її чоловік заїхав на залізничний переїзд на червоне світло. Вона повідомила, що чоловік відчував себе чудово, ні з ким не сварився і був у доброму настрої. Також, за її словами, Гречко був акуратним водієм. "Він був водієм від Бога, дуже акуратним, непитущий взагалі. Він просто не міг на червоне світло заїхати на переїзд! Ми коли до мами їздимо, у нас на шляху два таких переїзди, і перед кожним він зупинявся. Я ще сміялася завжди, казала : "Та що ти стоїш, немає нікого", а він: "За правилами потрібно зупинитися". За автобусом цим завжди стежив, хоча він і не його був ", - сказала дружина загиблого водія. При цьому вона висловила побоювання, що провину за те, що трапилося звалять на чоловіка: "стрілочника завжди знайдуть".

Нагадаємо, приблизно о 9 годині ранку на залізничному переїзді перегону Марганець - Нікополь сталося зіткнення локомотива з пасажирським автобусом.

Водій автобуса в'їхав на залізничний переїзд, проігнорувавши червоне світло семафора. Локомотив застосував екстрене гальмування, але була запізно. Він протягнув автобус на 300 метрів.

За словами пасажирів, які вижили в катастрофі, водій сам спрямував автобус під колеса локомотива, не звертаючи уваги ані на заборонні сигнали, ані на прохання людей зупинитися.

38 людей, включаючи 56-річного водія і трьох дітей, загинули на місці. Решта у важкому стані були доставлені до реанімаційного відділення Марганецької центральної міської лікарні. До вечора 12 жовтня дня від отриманих травм померли ще п'ятеро людей.

Психологічну реабілітацію проходять і машиністи локомотиву, які перебувають у шоковому стані.

Повний список загиблих і постраждалих поки що не складено, однак попередній список оприлюднив міськвиконком Марганця.

Автобус перевозив людей з селища Городище до центру Марганця. Це був так званий пільговий рейс, ним безкоштовно користувалися пенсіонери, інваліди та пасажири з дітьми. Автобус був переповнений.

Стаж водія становив 36 років, з них 20 років - за кермом автобуса. Попередня причина ДТП - виїзд на заборонений сигнал. Всі обставини аварії і те, як людина з таким досвідом могла допустити таке порушення, зараз вивчає слідчо-оперативна група.

За фактом події порушено кримінальну справу за статтею порушення правил дорожнього руху, а з розслідування ДТП створено оперативний штаб.

Уряд дав розпорядження виділити резервного фонду сім'ям жертв катастрофи фінансову підтримку в розмірі 100 тис. грн на сім'ю.

Всю хроніку подій масштабної аварії на Дніпропетровщині читайте тут.

Читайте також:

В аварії на Дніпропетровщині загинули цілі сім'ї. Повний список

"Локомотив смерті" їхав не за розкладом - рятувати інший потяг з аварії

Нові дані: жертвами катастрофи у Марганці стали 43 людини

Довідка: Найкривавіші ДТП сучасної України

На Дніпропетровщині автобус зіткнувся з потягом

Укрaїнa 13 жовтня, 2010, 13:19

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Написати до редакції © За матеріалами Сегодня / М.К.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 13 жовтня, 2010, 11:35 5733 1
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 1
  • ігор ігор 17 жовтня, 23:43 Згоден 0 Не згоден 0 За 3 роки в Іспанії я не побачив ЖОДНОГО .уявляєте ЖОДНОГО залізничного переїзду - всюди мости або тонелі або пішохідні переходи...оце держава дбає про життя своїх громадян(хоча аварії і стаються) Якщо не заставити державу зараз після цієї страшної події будувати мости - то такі аварії будуть продовжуватись щороку ....Значить життя тих бідних людей не вартувало НІЧОГО - оце найстрашніша катастрофа...і будуть дальше гинути люди - 100 чоловік в рік....Хіба ці 100 чоловік не вартують тих грошей??? 2 мільярди на 75 років це 150 мільярдів АБО 750 ЗБЕРЕЖЕНИХ ЖИТТІВ...Хіба ці люди не працюють на державу,не платять податків??? А скільки держава витрачає коштів на те щоб виховати одного громадянина? Звичайно менше ніж коштує одна жертва аварії - а це 200 000 000 грн... це тест на демократичність . чи вважає нас ця влада (як і попередня совєтська) за бидло чи ні ...в ближчий рік побачимо... відповісти цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції