Телеканал "1+1" став лідером першого півріччя 2016 року

Телеканал "1+1" став лідером першого півріччя 2016 року

Фото: прес-служба каналу "1+1"

"1+1" очолив ТОП-6 українських телеканалів за півроку.

Телеканал "1+1" продовжує впевнено нарощувати показники телеперегляду, лідируючи зі значним відривом одразу за кількома цільовими аудиторіями.

За підсумками першого півріччя 2016 року телеканал "1+1" очолив ТОП-6 українських телеканалів одразу за двома основними аудиторіями: частка "1+1" за аудиторією 18-54 (50К +) зросла на 7% до 10,2%, зростання за аудиторією 18-54 (Україна) склало 2% до 11,9%.

ТОП-6 каналів, перше півріччя 2016 (частка)

Фото: прес-служба каналу "1+1"

Динаміка зростання частки телеканалу "1+1" з 2014 року по перше півріччя 2016 року

Фото: прес-служба каналу "1+1"

У першому півріччі 2016 року зберегти лідерські позиції і збільшити глядацьку аудиторію телеканалу "1+1" вдалося завдяки програмі "ТСН", серіалам виробництва "1+1 Продакшн" - "Останній москаль-2", "Хазяйка", продуктам студії "Квартал 95" (програмам "Вечірній квартал", "Розсміши коміка" і "Розсміши коміка. Діти", серіалу "Родичі", мультсеріалу "Казкова Русь"), а також вокальному проекту "Голос країни-6". Нагадаємо, документальна драма телеканалу "1+1" "Розщеплені на атоми", присвячена 30-й річниці Чорнобильської трагедії, стала найбільш рейтинговим документальним фільмом на українському телебаченні у 2015-2016 роках.

"Ми вже неодноразово говорили про те, що "1+1" робить ставку на продукти власного виробництва, і раді, що цифри підтверджують правильність такої стратегії. Розвивати власне виробництво та якісний ко-продакшн зараз єдина життєздатна стратегія. На друге півріччя у нас заплановано багато нових проектів, плануємо утримати показники", - говорить генеральний директор "1+1 медіа" Олександр Ткаченко.

Зазначимо, що серіал "Центральна лікарня" виробництва "1+1 Продакшн" 4 липня стартував на "1+1" з високими показниками і вже став кращим серіалом літа.

Повʼязані теми:

Наступна публікація