Телеканали зобов'яжуть писати час закінчення реклами

Депутати вважають, що тепер реклами стало занадто багато, і вона порушує цілісність телепрограм.

Верховна рада має намір зобов'язати телеканали зазначати при перервах трансляції телепрограм на рекламу час її завершення.

За прийняття в першому читанні законопроекту №6429 проголосували 309 депутатів при мінімально необхідних 226.

Відповідно до пояснювальної записки, прийняття законопроекту обумовлене необхідністю враховувати інтереси глядачів стосовно упорядкування переривання рекламою трансляції.

На думку авторів законопроекту, останнім часом частка реклами, що демонструється з 17:00 до 22:00 під час трансляції, значно збільшилася, що порушує положення закону "Про рекламу", згідно з яким реклама повинна бути розміщена таким чином, щоб не завдавати шкоди цілісності й змісту програми.

Як повідомлялось, 26 травня депутати Верховної ради Микола Трайдук, Олександр Фельдман, Олексій Логвиненко, Олег Гейман (усі - фракція Блоку Юлії Тимошенко) зареєстрували проект закону, яким запропонували Раді зобов'язати телеканали зазначати при перервах трансляції телепрограм на рекламу час завершення рекламних блоків.

Читайте також:

ТОП рекламних роликів армії: українці найкумедніші (відео)

Шакірі за рекламу шампанського заплатили 500 тисяч євро

Британці представили чотиривимірну рекламу, яка нападає на глядача

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: