Телеканали зобов'яжуть писати час закінчення реклами

Кінець реклами буде відомий© ЮГА
Укрaїнa 1 грудня, 2010, 14:31 1874 5
Додати до обраного
Депутати вважають, що тепер реклами стало занадто багато, і вона порушує цілісність телепрограм.

Верховна рада має намір зобов'язати телеканали зазначати при перервах трансляції телепрограм на рекламу час її завершення.

За прийняття в першому читанні законопроекту №6429 проголосували 309 депутатів при мінімально необхідних 226.

Відповідно до пояснювальної записки, прийняття законопроекту обумовлене необхідністю враховувати інтереси глядачів стосовно упорядкування переривання рекламою трансляції.

На думку авторів законопроекту, останнім часом частка реклами, що демонструється з 17:00 до 22:00 під час трансляції, значно збільшилася, що порушує положення закону "Про рекламу", згідно з яким реклама повинна бути розміщена таким чином, щоб не завдавати шкоди цілісності й змісту програми.

Як повідомлялось, 26 травня депутати Верховної ради Микола Трайдук, Олександр Фельдман, Олексій Логвиненко, Олег Гейман (усі - фракція Блоку Юлії Тимошенко) зареєстрували проект закону, яким запропонували Раді зобов'язати телеканали зазначати при перервах трансляції телепрограм на рекламу час завершення рекламних блоків.

Читайте також:

ТОП рекламних роликів армії: українці найкумедніші (відео)

Шакірі за рекламу шампанського заплатили 500 тисяч євро

Британці представили чотиривимірну рекламу, яка нападає на глядача

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Українські новини / М.М.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 1 грудня, 2010, 14:31 1874 5
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 5
Вибір редакції