ТПУ виграла суд у "Дзеркала тижня"

Тендерна палата шукала спростування публікацій про неї в суді.© Архів
Укрaїнa 7 листопада, 2007, 17:43 766
Додати до обраного
Суд визнав, що інформація про Тендерну палату України, оприлюднена в газеті "Дзеркало тижня", була неправдивою.

Тендерна палата України виграла суд у газети "Дзеркало тижня" стосовно публікації інформації про ТПУ в цьому виданні (№34 від 15 вересня ц.р.).

Про це сьогодні на прес-конференції в УНІАН повідомив голова правління ТПУ Володимир Лаба. 

Як передає УНІАН, за його словами, Печерський суд столиці 30 жовтня ухвалив рішення за позовом ТПУ, яким "спростував звинувачення, поширені газетою".

"Тобто, дане рішення суду ухвалене на користь Тендерної палати, яка виграла суд. Таким чином, газета має спростувати неправдиву інформацію, що була поширена і доведена до громадськості", - зазначив Володимир Лаба.

Він вважає, що газета "Дзеркало тижня" проводить "чорну піар-кампанію" стосовно ТПУ. "На мій погляд, брехливі матеріали в газеті є, напевно, замовними", - сказав Володимир Лаба, нагадавши, що перший заступник головного редактора газети Юлія Мостова є дружиною міністра оборони України Анатолія Гриценка, а ТПУ під час перевірок Міністерства оборони виявила ряд порушень в проведенні міністерством тендерних закупівель.

Володимир Лаба зауважив, що в разі появи в ЗМІ брехливої інформації про Тендерну палату "ми будемо вимушені і надалі звертатися до судів, щоб захищати свою репутацію".

У свою чергу представники "Дзеркала тижня", які були присутні на прес-конференції, зокрема, юрист і оглядач Юрій Сколотін, заявили, що газета має намір опротестувати рішення Печерського суду.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами УНІАН / О.В.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 7 листопада, 2007, 17:43 766
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції