У двох українських каналів повторно відібрали частоти

У двох українських каналів повторно відібрали частоти
Укрaїнa 30 серпня, 2010, 17:57 2055 8
Додати до обраного
Апеляційний суд Києва повторно відібрав частоти у 5 каналу та ТВі.

Суд підтвердив незаконність рішення Нацради з питань телебачення і радіомовлення про надання низки частот ТВі та 5 каналу. Таке рішення 30 серпня, оголосив суддя Апеляційного адміністративного суду Києва.

Відповідно до постанови суду, апеляційний позов телеканалів ТВі та 5 канал суд задовольнив частково.

Зокрема, скасовано рішення суду першої інстанції і ухвалено нове рішення. Згідно з ним, рішення Нацради про надання низки нових частот цим телеканалам визнано неправомірним і скасовано.

Суддя зазначив, що це рішення Апеляційного суду може бути оскаржене відповідно до закону у Вищому адмінсуді України.

Також суддя зазначив, що повний текст постанови суду можна буде отримати 3 вересня.

Нагадаємо, 26 серпня Київський апеляційний адміністративний суд відмовив у задоволенні шести клопотань з питання законності надання ліцензій 5 каналу та ТВі.

Зокрема, суд відмовив авторам апеляційної скарги у задоволенні клопотань щодо включення в якості учасників судового процесу чотирьох представників, яким делегували відповідні повноваження зборів журналістських колективів.

Як відомо, 8 червня Окружний адміністративний суд Києва повністю задовольнив вимоги за позовом групи телеканалів "Інтер". Таким чином, було оскаржено рішення Нацради від 27 січня 2010 року про виділення ТВі та 5 каналу частот на мовлення.

Телеканал ТВі заявив, що буде звертатися по захист своїх прав у міжнародні суди в разі позбавлення телеканалу ліцензій на мовлення українським правосуддям.

Читайте також:

Апеляційний суд відмовив у позові українським телеканалам

Український телеканал звернеться до міжнародних судів задля захисту прав

"Стоп цензурі!" готовий ініціювати загальнонаціональний страйк

Три телеканали України провели ефірний страйк

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Українська правда / К.М.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 30 серпня, 2010, 17:57 2055 8
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 8
  • АААууууу!!! АААууууу!!! 30 серпня, 21:18 Згоден 3 Не згоден 0 -[-div class=quotation-]--[-span class=nick-]-Справедливый-[-/span-]- -[-span class=date-]-Сьогодні, 21:17-[-/span-]- -[-span class=text-]-Конечно скажут ТСН и 5 канал Коломойского конторы частные ! Рупоры НуНСовского вещания !!! ПомаранчТВ их еще называют !!!-[-/span-]--[-/div-]-Петр Порошенко(НуНС) • народный депутат Украины, глава Комтета по .... совладелец телеканала «Студия 1+1» (Украина) и "5"-го канала, 100 % акций у украинского бизнесмена Игоря Коломойского ( Википедия), Коломойский вместе с Фирташем - олегархическая верхушка которая в свою очередь содержит НуНС.... 1х1(голос Америки №2) - Самый про-оранжевый канал на Украине, кроме натаскивания против Православной церкви, антироссийской пропаганды и обожествления западных ценностей они не ничего не несут ! Освещать все бендеровские слеты и формирование образа врага их прямая задача - это инструмент промывки мозгов !!!!!! Не исключено , что провокационные коменты под статьями(якобы от западных и восточных) дело рук редакции. відповісти цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції