У фосфорній аварії винні казахи

Укрaїнa 20 серпня, 2007, 16:01 367
Додати до обраного
Аварія поїзду з фосфором на Львівщині сталася через порушення правил вантаження фосфору "Казфосфатом".

Володимир Козак
УНІАН
Директор "Укрзалізниці" Володимир Козак назвав дві причини аварії.
Аварія поїзду з фосфором у Львівській області сталася через порушення правил вантаження фосфору вантажовідправником – "Казфосфатом" і порушення конструкції цистерн.

Про це сьогодні на прес-конференції заявив генеральний директор "Укрзалізниці" Володимир Козак з посиланням на результати розслідування, проведеного незалежною експертною групою Дніпропетровського інституту залізничного транспорту.

За словами В.Козака, в результаті розслідування було встановлено, що причиною сходження з рейок складу з жовтим фосфором став незадовільний технічний стан 2-го візка 10-ї по ходу поїзду цистерни.

Цистерни з фосфором
УНІАН
16 липня у Буському районі на залізничному перегоні Красне-Броди поблизу станції Ожидів сталася аварія вантажного потяга.
"За результатами експертизи, в аварійному візку були виявлені гранично допустимі норми зношення деталей", - уточнив В.Козак.

Другою причиною аварії, за словами гендиректора "Укрзалізниці", стало порушення правил вантаження фосфору вантажовідправником. "Експертна група виявила, що висота запобіжного шару води в аварійній цистерні не перевищувала 31 см. Водночас, влітку і при температурі до 40 градусів рівень води має бути не менше 50 см", - уточнив В.Козак.

В результаті, за даними гендиректора "Укрзалізниці", було встановлено, що "недостатній шар води призвів до оплавлення фосфору по внутрішніх стінках цистерни, що при коливанні вантажу в дорозі призвело до збільшення внутрішнього тиску і внаслідок чого серйозно збільшилося поперечне коливання цистерни, що і стало причиною сходження аварійної цистерни із залізничної колії".

Як зазначив В.Козак, "сьогодні-завтра казахська сторона визначиться з відповіддю щодо результатів експертизи, проведеної українською експертною групою. Документи за результатами експертизи передані нами казахській стороні", - повідомив В.Козак.

При цьому він уточнив, що якщо "Казфосфат" не погодиться з висновками українських експертів, він матиме право залучити незалежного експерта для додаткової експертизи. "Проте я вважаю, що, вивчивши наші аргументи, "Казфосфат" цього робити не буде", - сказав В.Козак.

Цистерна з жовтим фосфором
УНІАН
Наслідки аварії були ліквідовані 27 липня.
Він також повідомив, що вантаж фосфору, що належить "Казфосфату", був застрахований голландськими страховими компаніями.

В.Козак зазначив, що зараз "Укрзалізниця" разом з Міністерством охорони навколишнього природного середовища підраховує збитки, нанесені українською стороною. "Природно, що всі збитки будуть компенсовані "Казфосфатом", - додав керівник "Укрзалізниці".

Як відомо,16 липня у Буському районі Львівської області на залізничному перегоні Красне-Броди поблизу станції Ожидів сталася аварія вантажного потяга, який складався з 58 вагонів, зокрема, 15 спеціальних цистерн по 50 тонн кожна з жовтим фосфором.

В результаті аварії зійшли з рейок 15 цистерн з жовтим фосфором, 6 із яких зайнялися. Під час ліквідації пожежі утворилася хмара з продуктів горіння, до зони ураження потрапило 14 населених пунктів Буського району і окремі території Радехівського і Бродівського районів області.

Наслідки аварії були ліквідовані 27 липня.

У "фосфорній аварії" винні казахи

Укрaїнa 20 серпня, 2007, 00:00

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами УНІАН / ОГ
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 20 серпня, 2007, 16:01 367
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції