Великі українські компанії замислилися про те, щоб подарувати станцям підземки своє ім'я, після пропозиції Бориса Колеснікова.
Українським компаніям сподобалася ідея віце-прем'єра – міністра інфраструктури Бориса Колеснікова продавати назви нових станцій метро, а виручені гроші пускати на розвиток транспорту.
На кондитерській фабриці "Рошен" зізналися, що хотіли б назвати станцію метро своїм ім'ям, пише газета "Сегодня".
МЕТРО НА ТРОЄЩИНУ - ЧЕРЕЗ ЧОТИРИ РОКИ
"У багатьох людей Київ уже асоціюється з нашою фабрикою і, звичайно, було б органічно назвати одну із станцій підземки "Рошен", - розповіла виданню співробітниця піар-відділу компанії Марина Шиян.
Не проти назвати станцію на свою честь і компанія, яка виробляє макаронні вироби - "Мівіна". "Це цікава ідея, ми подумаємо", - сказали у відділі маркетингу компанії.
Фахівці в галузі реклами кажуть, що назвати станцію метро своїм ім'ям для компаній дуже резонно, але шалено дорого.
"Реклама в метро сама по собі дуже дієва, адже там щоденний пасажиропотік близько 3 млн осіб, а одна станція метро в день приймає близько 50 тис. людей. Більше того, назва станції буде фігурувати у всіх картах і на всіх оголошеннях, тому вона швидко запам'ятається. Інша справа, що, швидше за все, придбати назву буде дуже дорого – щонайменше кілька сотень мільйонів гривень з умовою, що назва буде дана мінімум на 5 років", - розповіла директор рекламного агентства "Провентіс" Надія Невмержицька.
Нагадаємо, раніше Борис Колесніков, озвучуючи ідею продавати назви нових станцій метро, навів такий приклад: "... Їдете ви повз фабрики "Рошен", а станція називається "Петро Порошенко subway station". Це і запам'ятовується, і служить найкращою рекламою. Тому я думаю, що фінансово забезпечені українці зможуть таким чином реалізувати свої амбіції і увічнити свої імена".
До речі, назвами станцій метро торгують і за кордоном. Наприклад, в Дубаї.
Читайте також:
У Києві вигідно продадуть назви станцій метро
До 2025 року київська підземка розшириться на 23 станції
Нова міська електричка поки порожня і їде майже вдвічі довше