У Києві не хочуть будувати метро

Укрaїнa 3 грудня, 2007, 16:25 803
Додати до обраного
Іноземні компанії відмовляються будувати нові об`єкти Київського метрополітену через фінансову непривабливість проектів.

Будівництво метро в Харкові
УНІАН
Представники компаній з будівництва метро скаржаться, що запропонована їм вартість проектів значно занижена.
Про небажання іноземних компаній стало відомо під час конкурсу із залучення генпідрядника зі спорудження другого виходу зі станції "Вокзальна", пише УНІАН із посиланням на видання "Деловая столица" в своєму сьогоднішньому номері (№49(343)),

Так, минулого тижня керівництво КП "Київський метрополітен" провело кваліфікаційний етап конкурсу на будівництво цього об`єкту. За словами директора столичної підземки Петра Мирошникова, конкурсну документацію викупив ряд зарубіжних компаній зі світовим ім`ям. Проте, ознайомившись з нею, іноземці відмовилися брати участь в проекті, посилаючись на його непривабливість у фінансовому плані.

Як сказав фінансовий директор підприємства Юрій Кошмак, проектна вартість об`єкту (340 млн. грн. або приблизно 70 млн. дол.) для таких могутніх компаній виявилася дуже незначною.

Водночас, як повідомляє видання, заявки на участь в конкурсі подали і п`ять вітчизняних компаній. Хто буде допущений до другого, основного туру конкурсу, стане відомо через десять днів.

Проте, за інформацією "ДС", як українські, так і російські учасники конкурсу заявляють, що кошторисна вартість проекту реконструкції станції метро "Вокзальна" істотно занижена і не відповідає сьогоднішнім розцінкам будівельного ринку. "Поки що ми не можемо сказати, яку суму наша компанія виставить, але що вона буде набагато вище проектної, не підлягає сумніву", - заявив виданню генеральний директор російського "Бамтунельбуду" Михайло Беленький.

За оцінками заступника начальника КП Олександра Охотнікова, запропонована учасниками конкурсу сума цілком може удвічі перевищити проектну вартість об`єкту. За словами Юрія Кошмака, підсумкові документи будуть передані до КМДА для коригування кошторису, після чого Київрада має вирішити, фінансувати об`єкт за новими цінами або відмовитися від його будівництва, пише видання.

За твердженням метрополітенівців, розцінки на будівництво інших, більш масштабних об`єктів, наприклад лінії метро на Троєщину, можуть також значно перевищити запроектовані 2 млрд. дол. По-перше, проект нової гілки базується на цінах 2004 р. По-друге, на підвищення кошторису можуть зіграти ті самі зарубіжні інвестори, для яких, на думку Петра Мірошникова, такі гроші вже представлятимуть живий інтерес.

"ДС" також відзначає, що у жодної компанії, за винятком "Київметробуду", в столиці немає адекватної матеріально-технічної бази і, як вважають експерти, у разі перемоги заїжджі будівники будуть вимушені або орендувати її у "Київметробуду", або залучити його як субпідрядника.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами УНІАН / О.В.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 3 грудня, 2007, 16:25 803
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції