У вересні WebPromoExperts Content Marketing Day збере гостей і експертів

23 вересня 2016 року відбудеться WebPromoExperts Content Marketing Day, в якому візьмуть участь експерти в сфері контент-маркетингу з України та СНД. 

Основна тема конференції — вироблення контент-стратегій для середніх і великих компаній.

У конференції візьмуть участь доповідачі від Webpromoexperts, hh.ua, Vortex, Цитрус, MadCats, АРТДЕПО, Air.io тощо. 

Для кого онлайн-конференція буде корисною? 

  • Для власників та адміністраторів сайтів;
  • для інтернет-маркетологів (як початківців, так і досвідчених);
  • для замовників послуг просування власних сайтів.

Що отримають учасники заходу?

  • свіжі ідеї в кейсах і досвід інших підприємств;
  • натхнення і заряд сил для нових проектів;
  • інформацію щодо того, як обігнати конкурентів;
  • інформацію щодо того, як просуваються кращі компанії та що робить їх такими;
  • поради щодо того, як використовувати отримані знання і збільшити ROMI;
  • користь для бізнесу та кар'єри. 

Конференція презентує: 

  • 12 доповідей з практичними прикладами, кейсами та особистим досвідом;
  • 11 годин прямого ефіру з кращими фахівцями у сфері контент-стратегії;
  • 1 круглий стіл з обговоренням важливих тем, проблем і відповідями на питання.

Детальніше 

Програма конференції: 

  • "Комплексний підхід до контент-маркетингу" — Антон Воронюк (керівник академії Webpromoexperts");
  • "Як зробити так, щоб тексти приносили гроші і чому це у вас досі не виходило?" — Майя Богданова (bogdanova.ru);
  • "Формування персонажів і їх правильне застосування на прикладі сайту клініки" — Олександр Власов, (Vortex);
  • "КМ для інтернет-магазину" — Віталій Вітюк (Цитрус);
  • "Навчальний контент: від знань до продажу. Кейс сервісу SendPulse" — Олександр Рись (SendPulse);
  • "ССР (співтовариство, системність, розвиток)" — Катерина Єрошина (MadCats);
  • круглий стіл "Контент для бізнесу. Фокусуємося": на запитання будуть відповідати Володимир Галіка (Engine), Олена Мельон (Email-шеф) та Артем Пилипець (Seo-sign);
  • "Не випускаючи аудиторію з соціальних мереж" — Володимир Галіка (Engine);
  • "Як зробити круту інфографіку?" — Михайло Хейна (АРТДЕПО);
  • "Як розкрутити YouTube-канал на повну" — Микола Рогінець (Air.io);
  • "Хто такий контент-маркетолог. Як знайти "правильного" фахівця" — Катерина Мащенко (керівник студії Вінтаж);
  • "Як зібрати 50 000 трафіку в місяць за допомогою блогу!" — Наталія Заєць (WebPromoExperts).

Організатори та спонсори: WebPromoExperts, WebPromo, SendPulse. 

Щоб потрапити на конференцію, необхідно попередньо зареєструватися на офіційному сайті заходу. В день його проведення організатори надішлють учасникам лист з нагадуванням і посиланням на проведення.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції