Україна і Росія домовилися про швидкісну залізницю

Маршрут Київ - Москва стане основним напрямом для напрацювання можливості створення високошвидкісної пасажирської магістралі з максимальною швидкістю руху.

Міністр транспорту України Костянтин Єфименко і глава РЖД Володимир Якунін підписали угоду про спільні дії між залізницями України і Росії. Cуть спільних дій полягатиме в розвитку швидкісного залізничного руху в окремих міжнародних напрямах. Серед них - Москва - Київ, Москва - Адлер через Харків і Москва - Сімферополь.

Маршрут Київ - Москва, згідно з повідомленням Мінтрансу, стане основним напрямом для напрацювання можливості створення високошвидкісної спеціалізованої пасажирської магістралі з максимальною швидкістю руху.

У Мінтрансі повідомили, що для скорочення часу перебування в дорозі сторони домовилися звернутися в держоргани з проханням змінити систему прикордонно-митного контролю. Також планується оцінити стан залізничної інфраструктури і наявність необхідної техніки для здійснення залізничного руху.

В той же час експерти стверджують, що ні інфраструктура, ні готівковий рухомий склад залізниць забезпечити підвищення швидкості на залізничній ділянці між Києвом і Москвою зараз не дозволяють. Причому це стосується як української, так і російської ділянки дороги (345 і 512 км відповідно).

"Кілька років тому була проведена серйозна реконструкція цієї ділянки, що дозволило збільшити максимально можливу швидкість на нім з 100-120 до 140 км/год. Для того ж, щоб скоротити час руху між містами на чотири години, необхідно пускати потяги з середньою швидкістю 160 км/год і максимальною - 200-220 км/год", - заявив директор Центру економічного і політичного аналізу Олександр Кава.

Експерт уточнює, що скорочувати час руху між Києвом і Москвою нічних потягів, які практикують залізниці зараз, практично немає сенсу: час в дорозі - 9 годин 20 хвилин, а менше 8 годин - вже незручно для пасажирів. Якщо ж говорити про можливість запуску денних потягів - для максимального комфорту дорога не повинна займати більше п'яти годин. Проте ні в Україні, ні в Росії доки не робляться локомотиви з максимальною швидкістю рухи більше 160 км/год.

Для реалізації проекту Росія збирається використовувати електровози ЕП-20, що розвивають максимум 200 км/год. Проте цей локомотив доки тільки в проекті у виробника - Трансмашхолдинга. Те ж саме торкається і вагонів. Закупівля імпортного рухомого складу значно здорожить і без того недешевий проект: тільки підготовка інфраструктури на українській ділянці обійдеться країні, за підрахунками експертів, не менше чим в $300 млн.

Проте, як пише і, не виключено, що візаві, що підписували проект, і самі не цілком в нього вірять. Тим більше що основною темою візиту, швидше за все, був конкурс з продажу Лугансктепловоза : РЖД володіє блокпакетом акцій Трансмашхолдингу, одного з найбільш зацікавлених в цьому активі покупця.

Читайте також:

В Україні знову планують ввести іменні залізничні квитки

"Укрзалізниця" змінила розклад потягів

"Укрзалізниця" ввела п'ять нових поїздів

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: