Україна і Росія домовилися про швидкісну залізницю

Україна і Росія домовилися про швидкісну залізницю© УНІАН
Укрaїнa 15 червня, 2010, 11:44 1944 1
Додати до обраного
Маршрут Київ - Москва стане основним напрямом для напрацювання можливості створення високошвидкісної пасажирської магістралі з максимальною швидкістю руху.

Міністр транспорту України Костянтин Єфименко і глава РЖД Володимир Якунін підписали угоду про спільні дії між залізницями України і Росії. Cуть спільних дій полягатиме в розвитку швидкісного залізничного руху в окремих міжнародних напрямах. Серед них - Москва - Київ, Москва - Адлер через Харків і Москва - Сімферополь.

Маршрут Київ - Москва, згідно з повідомленням Мінтрансу, стане основним напрямом для напрацювання можливості створення високошвидкісної спеціалізованої пасажирської магістралі з максимальною швидкістю руху.

У Мінтрансі повідомили, що для скорочення часу перебування в дорозі сторони домовилися звернутися в держоргани з проханням змінити систему прикордонно-митного контролю. Також планується оцінити стан залізничної інфраструктури і наявність необхідної техніки для здійснення залізничного руху.

В той же час експерти стверджують, що ні інфраструктура, ні готівковий рухомий склад залізниць забезпечити підвищення швидкості на залізничній ділянці між Києвом і Москвою зараз не дозволяють. Причому це стосується як української, так і російської ділянки дороги (345 і 512 км відповідно).

"Кілька років тому була проведена серйозна реконструкція цієї ділянки, що дозволило збільшити максимально можливу швидкість на нім з 100-120 до 140 км/год. Для того ж, щоб скоротити час руху між містами на чотири години, необхідно пускати потяги з середньою швидкістю 160 км/год і максимальною - 200-220 км/год", - заявив директор Центру економічного і політичного аналізу Олександр Кава.

Експерт уточнює, що скорочувати час руху між Києвом і Москвою нічних потягів, які практикують залізниці зараз, практично немає сенсу: час в дорозі - 9 годин 20 хвилин, а менше 8 годин - вже незручно для пасажирів. Якщо ж говорити про можливість запуску денних потягів - для максимального комфорту дорога не повинна займати більше п'яти годин. Проте ні в Україні, ні в Росії доки не робляться локомотиви з максимальною швидкістю рухи більше 160 км/год.

Для реалізації проекту Росія збирається використовувати електровози ЕП-20, що розвивають максимум 200 км/год. Проте цей локомотив доки тільки в проекті у виробника - Трансмашхолдинга. Те ж саме торкається і вагонів. Закупівля імпортного рухомого складу значно здорожить і без того недешевий проект: тільки підготовка інфраструктури на українській ділянці обійдеться країні, за підрахунками експертів, не менше чим в 0 млн.

Проте, як пише і, не виключено, що візаві, що підписували проект, і самі не цілком в нього вірять. Тим більше що основною темою візиту, швидше за все, був конкурс з продажу Лугансктепловоза : РЖД володіє блокпакетом акцій Трансмашхолдингу, одного з найбільш зацікавлених в цьому активі покупця.

Читайте також:

В Україні знову планують ввести іменні залізничні квитки

"Укрзалізниця" змінила розклад потягів

"Укрзалізниця" ввела п'ять нових поїздів

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Экономические известия / І.О.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 15 червня, 2010, 11:44 1944 1
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 1
Вибір редакції