Україна розробляє новий транспортний літак

АНТК ім. Антонова розробляє новий літак© Сегодня
Укрaїнa 24 лютого, 2010, 07:21 2181
Додати до обраного
На АНТК ім. Антонова почали розробляти новий транспортний літак Ан-178, котрий замінить старі вантажні літаки в Росії та на Близькому Сході. Не виключено, що фінансувати проект будуть росіяни.

Авіаційний науково-технічний комплекс ім. Антонова (АНТК) приступив до розробки проекту транспортного Ан-178.

Він стане модифікацією популярного Ан-158 і повинен замінити парк Ан-26 і Ан-32, що активно використовуються ВПС Росії, країн Близького Сходу та Африки, уточнив президент компанії "Мотор Cіч" В'ячеслав Богуслаєв, чиє підприємство буде проектувати і двигун для цього літака.

Вантажопідйомність нового літака складе 15-20 т. На підготовку проекту, виробництво досвідченого зразка і його випробування піде близько двох років.

"Вже зараз починають списувати вантажні літаки "Антонова" - Ан-26 і Ан-32. Через два роки цей процес досягне піку, і на зміну застарілим моделям ми запропонуємо Ан-178", - говорить голова "Мотор Січ".

Основними ринками збуту нового літака стане Росія, країни Близького Сходу та Африки, очікує аналітик компанії "Інфом" В'ячеслав Коновалов. "Ми могли б претендувати також на ринки країн Євросоюзу, у тому числі на замовлення для НАТО. Але в АНТК немає необхідних європейських ліцензій, і попередні спроби їх отримати не увінчалися успіхом", - відзначає він.

Для запуску проекту вартістю близько 150 млн дол. не виявилося коштів, і не виключено, що його фінансуванням займеться Росія, відзначають учасники проекту.

"На те, щоб запустити Ан-178, потрібно близько 150 млн дол. Такі кошти в нашому бюджеті не передбачені, і знайти їх в Україні через фінансову кризу найближчим часом неможливо", - упевнений Богуслаєв. Він не виключає, що гроші виділила Російському "Об'єднана авіабудівна корпорація" (ОАК).

Досі спільне українсько-російське виробництво літаків у Росії оцінювалося високо. В кінці минулого року авіасалоні МАКС-2009 російські авіаперевізники підписали угоду на покупку близько 60 машин Ан-148.

А керівництво компанії "Сухий" визнало, що, незважаючи на інвестиції майже 2 млрд дол., серійне виробництво конкуруючого літака SSJ 100, яке повинне було початися в середині 2009 року, так і не розпочато.

"У цих умовах є всі шанси домовитися про фінансування Ан-178 з боку Росії. Тим більше, що проект може окупитися вже через два роки після початку серійного виробництва літака", - говорить директор Центру економічного і політичного аналізу Олександр Кава.

Читайте також:

В Україні готуються до 7-го Міжнародного авіакосмічного салону "Авіасвіт-XXI".

Україна і Лівія будуватимуть літаки для Африки

У Конго літак Ан-12 впав на кладовище

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами КоммерсантЪ-Україна / Д.Є.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 24 лютого, 2010, 07:21 2181
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції