Українка в Польщі влаштовує тури Україною для європейців

Європейці платять чималі кошти, щоб побачити українські фортеці і побувати на святах.

Подорожі мальовничою Україною для європейців. Саме таким чином героїня сюжету ТСН із циклу "бізнес-по європейськи" досягла успіху в Польщі. Ольга Ошаль уже 15 років поспіль організовує поїздки не тільки до України, а й до країн колишнього СРСР, йдеться в ТСН.19.30.

Вузенькі вулички Львова, фортецю Кам'янця-Подільського і кримські пляжі ще до анексії півострова поляки вивчають разом з Ольгою.

"Я розповідаю по свята в Україні, я розповідаю, як виглядає Великодень - тут набагато красивіший і люди верталися закохані в Україну", - розповідає власниця бюро подорожей Ольга Ошаль.

Клієнти досі називають її Оля з України, хоча у Польщу вона переїхала вже понад 15 років тому. Тоді ж, студентка одного з найпрестижніших польських університетів - Ягелонського і почала знайомити поляків з Україною.

"Спочатку ми у гуртожитку приймали, не мали ми ще офісу, і приходили люди купити тури і одразу на рецепції відправляли, будь ласка – 5 поверх, кімната 505", - згадує дівчина.

Українка Ольга в Польщі побудувала бізнес на тому, що влаштовує туристичні тури до рідної країни

ТСН. 19:30 29 вересня, 21:49
Клієнти досі називають її Олею з України, хоча у Польщу вона переїхала вже понад 15 років тому. Тоді ж, студентка одного з найпрестижніших польських університетів і почала знайомити поляків з Україною. Свою туристичну фірму вона відкрила разом з чоловіком після університету.

За словами Ольги, на початку двотисячних поляки хотіли їздити в Україну, але їхні турфірми боялися влаштовувати такі тури – через нерозвинену інфраструктуру та незнання місцевості. Тому обізнана в українських реаліях екскурсовод швидко стала популярною серед мандрівників з Кракова.

Свою турфірму вона відкрила разом з чоловіком після університету, документи у Кракові оформили за тиждень. Нині, розповідає пані Ошаль, найбільший клопіт - щороку отримати страховку на ведення бізнесу. Це обов'язкова вимога для польських турфірм, яка має вберегти туристів у разі, якщо фірма збанкрутує. А ще догодити полякам, які не люблять витрачати гроші на відпочинок.

Нині конкурентом Ольги є не тільки інші турфірми, але й Інтернет, за допомогою якого поляки навчилися самі організовувати собі подорожі.

Постійні клієнти та нові виклики спонукають її шукати місця, які здивують туристів. Однак у каталозі турів без Львова та України, з яких починала Ольга, не обходиться.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції