Україною будуть возити небезпечні вантажі

Укрaїнa 25 липня, 2007, 19:11 226
Додати до обраного
Міністр економіки Анатолій Кінах спростував заяву голови Мінтрансзв'язку Миколи Рудьковського про заборону транзиту небезпечних речовин територією України.

Анатолій Кінах
УНІАН
Анатолій Кінах не хоче допускати збитків для української економіки.

Міністр економіки України Анатолій Кінах спростував заяву міністра транспорту та зв'язку Миколи Рудьковського щодо заборони транзиту небезпечних вантажів територією України. 

Зокрема, міністр повідомив РБК-Україна, що перевезення небезпечних вантажів у зв'язку з фосфорною аварією в Львівській області не заборонялося. 

Кінах відзначив, що у зв'язку з географічним положенням України транзитні вантажопотоки через її територію зростатимуть, зокрема це стосується й небезпечних вантажів. "Інша справа, що перевезення має забезпечуватися належним чином: треба підвищувати рівень професіоналізму тих, хто це забезпечує", - сказав голова Мінекономіки. 

19 липня цього року міністр транспорту і зв'язку Микола Рудьковський повідомив, що своїм наказом заборонив транзит територією України небезпечних вантажів до з'ясування причин залізничної катастрофи у Львівській області, що призвела до зараження фосфором прилеглої території. Скільки триватиме така заборона, Рудьковський не уточнив. 

Микола Рудьковський
УНІАН
Голова Мінекономіки розкритикував Миколу Рудьковського.

Разом з тим, за оцінками експертів, заборона на перевезення небезпечних вантажів територією України може завдати значних збитків економіці країни. Так, за даними професора Державного економіко-технологічного університету транспорту Віктора Мироненка, вартість транзиту одного вагона з вибуховими, отруйними, радіоактивними та іншими небезпечними речовинами становить приблизно 1200 грн за добу без врахування коефіцієнтів. А тільки київський залізничний вузол пропускає за 24 години порядку 60-ти ємкостей з подібними вантажами.

Вартість таких перевезень щонайменше втричі перевищує вартість перевезення звичайних вантажів, а отже, становить значну частку прибутків українських залізниць, враховуючи те, що всі транзитні перевезення оплачуються у валюті. 

За словами Мироненка, обсяг перевезення небезпечних вантажів територією України становить 2% з усіх вантажних перевезень на українській залізниці. Обсяг останніх складає 2 мільйони тонн на добу.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами РБК-Україна / Р.К.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 25 липня, 2007, 19:11 226
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції