Українці почали більше витрачати на подарунки

Українці почали більше витрачати на подарунки© Сегодня
Укрaїнa 11 березня, 2010, 14:28 1187
Додати до обраного
Напередодні 14 лютого продажі букетів зросли приблизно на 25%, порівняно з аналогічною торішньою датою, а напередодні 8 Березня обсяги реалізації збільшилися на 100%.

В лютому - першій половині березня цього року українці витратили на придбання подарунків на 10–15% більше, ніж рік тому. Про це йдеться з оцінок аналітичного департаменту "Фінансово-аналітичної групи "Про-консалтинг".

Як пояснив співзасновник компанії UFL (торгівля і доставка квітів) Олексій Созінов, напередодні 14 лютого продажі букетів зросли приблизно на 25%, порівняно з аналогічною торішньою датою, а напередодні 8 Березня обсяги реалізації збільшилися на 100%, порівняно з березнем 2009 року. При цьому, якщо в День закоханих підвищеним попитом користувалися лише троянди за ціною в середньому 15–35 грн/шт, то ближче до жіночого дня споживчі переваги чоловіків перемістилися в сегмент дешевших тюльпанів і нарцисів - 6–12 грн/шт.

Водночас більшість опитаних квіткарів відзначили перебої з постачанням квітів гуртовиками, що загалом призвело до підвищення цін на 50-150%. Приміром, ціни на троянди у гуртовому продажу в передсвяткові дні злетіли з 10 до 22 грн/шт, на тюльпани - з 4 грн до 7–9 грн/шт.

Частково перекрити дефіцит і збити ціни допомогли "приватники" - підприємці, які виростили тюльпани в маленьких теплицях і привезли свої квіти до Києва.

Загалом же, за попередніми підрахунками фахівців, із середини лютого по 8 Березня тільки в Києві було продано приблизно 10 млн шт квітів, при цьому сумарний прибуток торговців і виробників оцінюється в межах 100 млн грн.

Водночас, як відзначає видання, під час цьогорічних свят на 25–30% знизився попит на сувенірні дрібнички. Натомість, як і раніше, більшу частину в обсязі святкових презентів займають ювелірні вироби. Також напередодні свят традиційно зросли продажі товарів так званих "категорій краси" - парфумерії, декоративної косметики, кремової групи, товарів по догляду за волоссям, різних подарункових наборів.

Багато українців, як і раніше віддають перевагу функціональним подарункам - товарам з категорій електроніки й дрібної побутової техніки. Так, за оцінками президента компанії Unitrade Group Володимира Колодюка, напередодні 8 Березня цього року на 30% зросли продажі фотокамер, на 15% - мобільних телефонів, на 50% - шнурових і бездротових телефонів; попит на ноутбуки й телевізори зріс на 10%.

Читайте також:

Економіст Світового банку назвав "рецепт" виходу України з кризи

Жінки назвали найгірші подарунки до 8 березня

Учені встановили, як обрати ідеальний подарунок

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Коментарі / Н.З.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 11 березня, 2010, 14:28 1187
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції