Укрзалізниця скасує не всі нічні потяги

Укрзалізниця скасує не всі нічні потяги© Архів
Укрaїнa 20 жовтня, 2011, 23:37 4547 2
Додати до обраного
Модернізовані потяги рухатимуться зі швидкістю близько 160 км/год.

Повного переходу на денний рух поїздів в Україні не буде, повідомив заступник начальника Головного пасажирського управління "Укрзалізниці" Андрій Мельничук.

"Пасажир зможе вибирати, яким поїздом і коли – вночі чи вдень – йому їхати", - сказав він.

Водночас, за словами Мельничука, "Укрзалізницею" взято курс на поступовий перехід на денні поїзди. "Вони рухатимуться з більшою швидкістю (160 км/год - ред.) і, відповідно, робитимуть 2-3 обороти на день", - сказав він.

За інформацією Мельничука, частина вагонів існуючого парку не задіяна. Наприклад, на пікові літньо-зимові перевезення залучаються 6200 вагонів, а в звичайному режимі близько 5,5 тис. вагонів. "Тобто, вони цілий рік стоять, їх потрібно утримувати, охороняти тощо", - зазначив він.

Мельничук також нагадав, що до кінця цього року буде списано 202 пасажирських вагони, термін експлуатації яких перевищує 41 рік.

Як повідомлялося раніше, "Укрзалізниця" планує скоротити потяги, маршрути і зупинки аби пришвидшити і оптимізувати рух поїздів. У 2012 році в "Укрзалізниці" збиралися скоротити кількість потягів на 25%, зняти 30 нічних маршрутів і зменшити кількість станцій, на яких зупиняються пасажирські поїзди.

Щодо швидкості потягів, то "Укрзалізниця" має намір втілити у життя майже фантастичні плани. З Києва до Львова на потязі можна буде дістатися за 4,5 години, з Києва до Донецька - за 5,5 годин

Читайте також:

"Укрзалізницю" віддадуть у приватні руки

Українцям дозволили замовляти персональні вагони та цілі потяги

Квитки на потяги в Україні продаватимуть по вагонах

"Укрзалізниця" планує скоротити потяги, маршрути і зупинки

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами УНІАН / ОС
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 20 жовтня, 2011, 23:37 4547 2
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 2
  • Пассажир Пассажир 21 жовтня, 00:44 Згоден 5 Не згоден 0 Отличное решение! В стране очень немного действительно современных и качественных пас.составов, как правило, недостаток билетов и вечная необходимость покупать их заблаговременно, т..е. за неделю минимум, что для современного быстроменяющегося потока жизни просто неудобно, а обслуживание, сервис и внутреннее оборудование бол.вагонов - на уровне 80-х годов прошлого века - с неисправным отоплением, кондиционированием, "убитыми" окнами. Про уборные говорить вообще не стоит - позорище. Вместо того, чтобы развивать пропускную способность ж/д сети, сервис и технологич.оборудование вагонов, нам обещают сделать поездов меньше, но быстрее, без лишних пассажиров малых станций, а на всех остальных ... Т.е. выгода только для жителей мегаполисов, а селяне обойдуться и так. Другой пример, поез Одесса-Черновцы (500 км) проходит расстояние больше 850 км, через Львов, по причине того, что после развала Союза никто не удосужился договориться с Молдовой об использ-нии имеющейся, ранее осн., ж/д ветки. відповісти цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції