В Україні - дефіцит товарів на полицях

Асортимент товарів у супермаркетах став значно менший.

У столичних супермаркетах скорочується асортимент товарів і зникають продукти багатьох торгових марок. Ще перед Новим роком у супермаркетах, магазинах і кіосках стала дефіцитом кава "Tchibo", пише "Газета по-киевски".

У середині січня в "Cільпо" на Лук’янівці на полицях з крупами залишився тільки один вид вівсяних пластівців, а зазвичай там були представлені 4 й більше виробники. Скоротився асортимент дитячих підгузників (залишилися всього 2 виробники). У супермаркеті "Велика кишеня" на Борщагівці спорожніли полиці з чаєм: за словами продавців, давно вже не завозили чай ТМ "Майский", "Принцеса Ява" і ряд інших.

Зараз у магазинах все частіше товари виставлені в один ряд для того, щоб приховати порожнечу.

"Асортимент товарів у супермаркетах став значно менший. Причин кілька, але всі вони пов`язані з кризою", - сказав на умовах анонімності менеджер однієї з торгових мереж.

Найбільш гострою проблемою є зміна умов розрахунків між виробниками, постачальниками і реалізаторами (супермаркетами). Раніше всі використовували кредити, тепер такої можливості немає. До кризи за товари розрахунок відбувався після реалізації, тепер усі хочуть передоплату.

Загроза розорення нависла над цілою низкою компаній. "Серед виробників страждають насамперед невеликі підприємства, в яких не вистачить вільних коштів, щоб давати передоплату за сировину. Зокрема, є ймовірність зникнення деяких виробників майонезу, які неспроможні будуть купити кокосову олію, що подорожчала", - зазначає видання.

Крім того, багато дилерів, які працюють з іноземними виробниками, розорилися після різкого подорожчання долара. Така доля спіткала імпортерів іспанських оливок, таїландських ананасів, ряд інших. Тепер цих товарів завозиться менше.

Найближчим часом може закритися мережа продуктових магазинів "Смак". Купівельна спроможність населення скоротилася, а ціни ростуть. Виручка магазинів різко впала, і вони змушені розривати контракти на постачання товарів, за які вимагають передоплату, а також не дуже ходових, які не обіцяють швидкого повернення вкладених грошей.

Крім того, виробники також здебільшого обмежуються постачаннями тільки найпопулярніших товарів.

"Отже, в 2009 році асортимент товарів у супермаркетах і далі скорочуватиметься. Поки що це ще не дуже помітно, виручають старі запаси. Але фахівці кажуть, що ситуація погіршиться навесні, і нам доведеться на якийсь час забути про різноманітність і достаток", - резюмує газета. 

Читайте також:

Ющенко ветував закон про прожитковий мінімум

Українці сідають на хлібну дієту

Українська економіка суттєво впала за рік

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: