В Україні заборонили трансляцію ще 15 російських каналів

© Getty Images
Укрaїнa 11 лютого, 13:46 4591 14
Додати до обраного
Нацрада з питань телебачення і радіомовлення помітила в ефірі фільми та програми із артистами, які загрожують національній безпеці України.

Національна рада з питань телерадіомовлення заборонила трансляцію ще 15 російських каналів.

Відповідне рішення було ухвалено у четвер, 11 лютого, повідомили у прес-службі відомства.

Читайте також: Посольство України попросило французький канал скасувати трансляцію антиукраїнського фільму

"У зв'язку з виявленими під час моніторингу із 16 по 28 січня 2016 року порушеннями вітчизняного законодавства відтепер на території країни не можуть ретранслюватися такі телеканали: "Совершенно секретно", "Кто есть кто", "Шансон-ТВ", "Парк развлечений", "Мир сериала", "Авто плюс", "Кухня ТВ", "КХЛ", "Наука 2.0", "Моя планета", "Телекафе", "Боец", "Время: далекое и близкое", "Настоящее Страшное Телевидение" (НСТ) і "Сарафан", - йдеться у повідомленні.

Як зазначив очільник Нацради Юрій Артеменко, основними причинами для вилучення цих телеканалів з Переліку іноземних програм стали порушення законодавства в частині національної безпеки і законодавства про рекламу.

"Йдеться про показ персон, внесених до Переліку осіб, які створюють загрозу національній безпеці, і показ реклами, яка в Україні заборонена в ефірі іноземних телерадіоорганізацій, якщо вони не підпадають під юрисдикцію держав-членів Європейського Союзу або держав, які ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення", - додали у Нацраді.

Зокрема, з'ясувалося, що канали РФ транслювали програми та фільми за участю Михайла Пореченкова, Івана Охлобистіна, Льва Лещенка, Григорія Лепса, Олександра Розенбаума, Йосифа Кобзона, Олега Табакова, Сергія Безрукова та інших. До того ж канали показували комерційну рекламу.

Окремо наголошується, що рішення набере чинності через місяць після його опублікування.

Нагадаємо, раніше Нацрада з телерадіомовлення заборонила трансляцію на території України каналів: "Первый канал. Всемирная сеть", "РТР-планета", "Россия-24" і "НТВ-Мир", "TVCI", "Россия-1", "НТВ", "ТНТ", "Петербург-5", "Звезда", "РЕН-ТВ", "Life News", "Russia Today", "РБК-ТВ", "Історія" (ВГТРК), "365 дней", "24 Техно", "Мир 24", "Многосерийное ТВ" та "Иллюзион+" через те, що вони займаються російською пропагандою, спотворюють дійсність і є інструментом маніпуляції громадською думкою, що використовується країною-агресором.

Пізніше також із переліку іноземних програм, дозволених для ретрансляції в Україні, було виключено телеканал "Комедия ТВ".

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Укрaїнa 11 лютого, 13:46 4591 14
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 14
Вибір редакції