• Новини компаній

Веб-розробники з Дніпра вирішили головну проблему онлайн-шопінгу

Український ринок електронної комерції у European B2C E-Commerce Report 2016 назвали найбільш швидкозростаючим у Європі. Експерти зазначають щорічне розширення на 25-35%.

Однак кількість клієнтів вітчизняних інтернет-шопів не можна вважати вражаючою: всього 3,7 млн чоловік формують 2% від загальних продажів в роздрібній торгівлі України. У Європі ці показники значно вищі: у Німеччині - 12%, у Великобританії - 15%.

Причина криється навіть не в меншій кількості інтернет-магазинів, а в помилці, яку їхні власники допускають ще на старті проекту: неправильний вибір платформи (CMS) сайту. 

Проблеми класичних рішень. Яка ціна помилки? 

CMS - це серце сайту. Від її характеристик залежить як функціональність, так і зручність використання магазину, успіх розкрутки бренду в інтернеті.

Безкоштовні придатні для простих проектів, що не претендують на серйозний розвиток в майбутньому. Можливості розкрутки обмежені. Для реалізації популярного магазину, що приносить прибуток, потрібно правити код CMS силами фахівців та купувати доповнення, а це тягне за собою вагомі витрати. До того ж, freeware-рішення часто не витримують серйозного навантаження під час розпродажів або рекламних акцій. Сайт банально "лежить".

Комерційні рішення від розробників з СНД відрізняються необґрунтовано високою ціною та непідйомними системними вимогами (виділені сервери високої потужності). Переважно, вони оптимізовані під розкрутку в RUнеті, а функціональність систем обмежена бажанням розробників заробити на доповненнях.

Західні компанії пропонують платформи на кращих умовах, з більш широкими можливостями. Але виникають інші проблеми - відсутність повноцінної локалізації, підтримки на рідній мові і складність оптимізації магазину під вимоги Yandex для вебмайстрів. 

Авторські платформи - найкраща альтернатива тепер доступна! 

Так звані "самописні CMS" приємно виділяються на загальному тлі. До недавнього часу, дозволити їх собі могли лише великі гравці ринку. Розробка проводилася під кожен конкретний магазин. Однак веб-студія "Фенікс Індастрі" змінила ситуацію ще у 2008 році, коли була презентована авторська платформа Fenix Engine, вже на початку оптимізована під просування інтернет-магазинів.

Зараз розробники запустили вже сьому версію власної CMS, переваги якої, в порівнянні з готовими рішеннями, заслуговують на окремий розгляд. 

Fenix Engine 7 неймовірно гнучкий. Працюючи з ним, можна: 

• використовувати будь-який, навіть найсміливіший і незвичайний дизайн сайту;

• додавати необмежену кількість категорій, фільтрів, найменувань;

• ставити на сайт різні типи акцій, що неможливо або складно і дорого на готових платформах;

• повністю реалізувати сучасні маркетингові прийоми без програмних доопрацювань;

• направляти користувачів на конкретну сторінку прямо з пошукової видачі, збираючи трафік в потрібному місці за допомогою ЧПУ сторінок фільтру товарів.

Особливу увагу фахівці акцентують на фірмовому модулі "SEO-фільтр". Він дозволяє: 

• створювати скільки завгодно посадочних сторінок, використовуючи дані зі сторінок фільтрів товарів;

• при цьому атрибут сторінки не має значення, оптимізувати можна будь-яку;

• обмеження за мета-даними, тегами, можливостями додавання контенту відсутні. 

Клієнт студії "Фенікс Індастрі" не має проблем з магазином як на етапі наповнення, розкрутки, так і в перспективі, не змушений постійно вкладати гроші в доробку сайту. Варто зазначити, що показники продажів через інтернет в Україні зростають багато в чому завдяки Fenix Engine.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції