Виробництво "Русланів" і створення Ан-70 під загрозою зриву

"Руслан" Антонова© rusarmy
Гроші 21 листопада, 2010, 12:25 3327 4
Додати до обраного
Підготовка виробництва до випуску двигуна Д-27 для літака Ан-70 ситуація та програма відновлення виробництва літака Ан-124 "Руслан" можуть бути зірвані.

Програма створення російсько-українського середнього військово-транспортного літака Ан-70 і відновлення виробництва важкого транспортного літака Ан-124 "Руслан" може бути зірвана, вважає голова ради директорів ВАТ "Мотор Січ" В'ячеслав Богуслаєв.

"У нас поки що не визначені ні обсяги, ні частка фінансування, ні участь кооперантів у програмі Ан-70 і Ан-124 "Руслан". Всі розмови ведуться навколо інтелектуальної власності, хто більше вклав, хто менше кому зобов'язаний. Нас абсолютно це не цікавить . Нам потрібно сьогодні на цю програму 100 мільйонів доларів протягом трьох років тому, що завод відстає у своєму техпереоснащенні. Якщо у нас по вертолітним програмами все закрито, то по Ан-70 і по "Руслану" взагалі голе місце", - сказав Богуслаєв на міжнародній авіаційній та аерокосмічній виставці Airshow China-2010, яка завершиться в неділю в Китаї.

Він зазначив, що з питання підготовки виробництва до випуску двигуна Д-27 для літака Ан-70 ситуація "нульова".

"Ми взагалі з боку українського уряду ніяких вливань в свою частину цього проекту не маємо. У нас немає обладнання, немає грошей, тому підготовку виробництва до випуску цього двигуна не ведемо", - сказав Богуслаєв.

Він повідомив, що двічі звертався з листами до уряду України.

"Я кажу нашим вищим керівникам: ви підписали угоду між двома президентами, між двома прем'єрами - так визначте частку Росії і України в цьому проекті! Росія вже визначилася у своїй частці, і серйозні вливання робляться в техпереоснащення заводів. В Україні взагалі всі мовчать. Думають , що це буде зроблено за рахунок Росії. Такого дива не буває і не буде", - сказав В'ячеслав Богуслаєв.

За його словами, програма відновлення виробництва літака Ан-124 "Руслан" також може впертися в двигун.

"Нульове фінансування з боку українського уряду. Я надсилав листи на самий верх і вже не один рік - чотири роки ходжу. При помаранчевій владі ходив, говорив, що нам тоді потрібно було 300 мільйонів гривень на Ан-148. Ні копійки не дали. Тому у нас буде проблема і з моторами для Ан-148 на наступний рік", - сказав Богуслаєв.

Читайте також:

"Антонов" не дозволяє Росії ремонтувати "Руслани"

Росія домовилася з Україною будувати разом літаки

Росія спростувала заяву про ненадійність українських літаків

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Подробности.ua / А.С.
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 21 листопада, 2010, 12:25 3327 4
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 4
  • AH-124 AH-124 21 листопада, 13:11 Згоден 4 Не згоден 0 Вот и "поработали" с кацапами- ОЧЧЧЕНЬ ЭФФЕКТИВНО!!!!!! Кацапы могут только поднимать цены на углеводороды путём шантажа и водяру хорошо жрать! Даже лист бумаги не стоит того, чтоб на нём заключать договор с кацапами! Они делают вид, что пытаются сотрудничать, а реальная цель у них одна- развалить наше государство, нашу экономику. Сами-то на газе и нефти выживут. Ориентируйтесь на Запад- Аэрбас, Боинг! відповісти цитувати Дякуємоспам гость гость 28 лютого, 13:18 Згоден 0 Не згоден 0 Удивляешся тупости пишет коментарий на русском языке и гонит на россию как зае.....ли эта пятая колона вешать и стрелять тварей цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції