Влада Буковини відмовилася від своєї газети за критику Табачника

Чернівецька ОДА
Укрaїнa 14 лютого, 2011, 19:57 2127 12
Додати до обраного
Чернівецька ОДА вперше за 20 років не продовжила угоду з газетою "Буковинське віче". Головний редактор видання заявила, що це через критичні матеріали на адресу влади.

Черговий скандал з недотриманням в Україні свободи слова. Чернівецька обласна державна адміністрація не уклала угоди з редакцією газети "Буковинське віче" про висвітлення своєї діяльності.

Як розповіла головний редактор видання Віра Китайгородська, перший заступник голови ОДА Георгій Галиць пояснив це рішення тим, що редакція газети "працює проти держави Україна". Зі слів чиновника, це означає, що в газеті "з'являються критичні матеріали на адресу влади", заявила головний редактор.

Китайгородська додала, що критика стосується, зокрема, дій міністра освіти Дмитра Табачника. Крім того, газета поширювала заяву про про підтримку Інституту національної пам'яті.

Редактор зауважила, що ОДА укладала з ними угоди постійно впродовж 20 років і жодного разу таких проблем не виникало.

Водночас Георгій Галиць категорично спростував заяви головного редактора газети і каже, що не говорив про "протидержавну діяльність".

"Я не думаю, що є десь в стосунках між потенційним роботодавцем і ЗМІ, щоб потенційний роботодавець оплачував би матеріали, які би критично оцінював його діяльність", - заявив чиновник.

За його словами, і крім "Буковинського віча" є видання, які критикують діяльність влади, проте з останніми угоди ОДА підписує. Основна причина припинення співпраці з цією газетою, за словами Галиця, це малий тираж.

"Позаяк, тираж "Буковинського віча" - це близько двох тисяч примірників, то ми виходили з того, що на таку невелику суму немає сенсу виділяти ті незначні кошти, які передбачені в цьому році на висвітлення діяльності ОДА", - заявив перший заступник голови ОДА.

За його словами, це в межах 60 тисяч на рік на 5-6 видань.

Газета "Буковинське віче" заснована 3 листопада 1990 року рішенням депутатського корпусу та громадськості. Це перша непартійна газета на Буковині. Газета виходить тиражем 5,5 тисяч.

Читайте також:

Комуніст попросив Азарова прикрити шоу Шустера

У рейтингу свободи слова Україна опустилася нижче за Ірак

На Буковині почали дискримінувати україномовні школи

У ПР назвали анекдоти про Януковича свободою слова

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Радіо Свобода / Н.Д.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 14 лютого, 2011, 19:57 2127 12
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 12
  • Joe McGuire, London, UK Joe McGuire, London, UK 14 лютого, 21:31 Згоден 6 Не згоден 5 Керує тією областю, такий собі громадянин Папієв (підпільна університетська кличка МОНЯ). Із приходом людей *зі сходу*, спостерігається тотальний наступ на громадянські свободи. Комфортно та зручно із такими людьми, тільки без ГІДНОСТІ ЛЮДСЬКОЇ СЕКСОТАМ. Будь-якого роду інакодумство переслідується. Сталінізм вже десь близько. відповісти цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції