• Реклама

Як вижити в сучасних умовах малому бізнесу - практика компанії "Брендпол" з продажу ламінату

Мережа магазинів покриття для підлоги "Брендпол" - основи успіху на ринку.

1) Асортимент. Ми прагнемо мати найбільший актуальний і затребуваний асортимент преміум і економ сегменту: сьогодні у нас понад 2500 зразків, більшість з яких - ламінат (близько 1500 зразків).

2) Команда. Ми дуже пишаємося нашими досягненнями: жодне замовлення, жоден співробітник, жоден процес у нас не контролюється однією людиною, забезпечуючи прозорість, якість цих процесів і єдність в досягненні результатів.

3) Девіз "ніколи не здавайся!". У нас ніколи не було можливостей знімати дорогі приміщення в оренду, тому доводилося "викручуватися" і включати кмітливість ", як з дешевого приміщення на 2-му чи 3-му поверсі зробити цукерку". Але, незважаючи на всі зусилля і недорогі арендовані приміщення, за 5 років нас вижили з 2-х "насиджених" місць, що, звичайно, забрало у нас багато сил, енергії та грошей. Але, все що з нами сталося, дало нам тільки більші можливості і переорієнтувало в основному на рекламу.

4) Ми даємо найвичерпніші консультації по продукції. Ми дуже вимогливо ставимося до кваліфікації співробітників, частиною діяльності яких є підготовка до профільних семінарів всередині фірми, де розглядаються всі питання, що стосуються будівництва та підлог.

6) Ми дуже поважаємо наших конкурентів, завдяки яким ми і стали тими, хто є. В основному, завдяки тому, що більшість з конкурентів були для нас прикладом, ми і зайняли свою нішу. Ми не опускаємося до обливання жорсткою критикою конкурентів або їх продукції, розуміючи, що гідні клієнти ніколи не оцінять потік бруду за спиною інших. Часто від наших менеджерів ви можете почути вираз: "Подивіться дану продукцію в магазині "...", там непоганий асортимент даного товару, ми більше спеціалізуємося на інших видах продукції".

7) Партнерські відносини з постачальниками і постійними клієнтами. Для нас важливе кожне слово дане людям з якими ми співпрацюємо. Всі наші партнери пройшли з нами весь час від початку заснування фірми, знаючи, що навіть в найважчі часи, ми залишалися надійними і стабільними як люди, і як дилери.

8) Ціни. Ціноутворення на нашу продукцію - основний критерій вибору нашого магазину клієнтами. Наші роздрібні ціни абсолютно відповідають вимогам дистриб'ютора, але в нашій мережі постійно проводяться акції, що дозволяють зробити умови поставок одні з найвигідніших на ринку покриттів для підлоги, для будь-якого покупця.

9) Патріотизм. Ми справді віримо в Україну і наш народ. За час війни склад нашого колективу змінився - доповнився молодими амбіціозними та активними людьми з різною життєвою ситуацією, яких війна змусила змінити все в своєму житті. І, як показує практика, такі люди проявляють разючу продуктивність, так як життя поставило їх в дійсно важкі умови, ставлячи високі перепони на шляху.

На сайті магазинів "Брендпол" http://laminat-parketdoska.com.ua/ ви можете знайти велику кількість корисної інформації про продукцію і технології. Матеріал на нашому сайті заснований на великому досвіді і експериментах, проведених нами систематично з ламінатом і іншими покриттями. Частину цих експериментів ви побачите в мережі.

Спасибі всім Вам і ... вірте в Україну - в ній величезний потенціал!

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції