З маршруток не можна буде виходити всюди

Київська міська державна адміністрація ініціює запровадження фіксованих зупинок на вимогу для маршрутних таксі.

Маршрутка потрапила в аварію (Фото: www.sai.gov.ua)
Міська влада аргументує запровадження жорстких правил тим, що зупинка будь-де, де її лише вимагає пасажир, часто призводить до аварії. (Фото: www.sai.gov.ua)

Про це повідомив виконувач обов’язків заступника голови Київміськадміністрації Іван Салій на спільній нараді з Державною автомобільною інспекцією.

Адміністрація має намір внести на розгляд Київської міської ради відповідні пропозиції із внесення змін в умови проведення конкурсів на обслуговування автобусних маршрутів. 

Іван Салій сказав, що водії маршруток, зупиняючись на вимогу пасажирів у неналежних місцях, своїми діями порушують правила дорожнього руху, що створює високу аварійність на дорогах. 


На його думку, зобов'язати приватних перевізників дотримуватися цих фіксованих зупинок можна, позначивши цей пункт у договорі й установивши на маршрутах відповідні знаки, що дозволяють зупинку й висаджування пасажирів.

Начальник служби організації дорожнього руху Головного управління ДАІ в Києві Володимир Камський запропонував позбавляти компанії права на перевезення за порушення правил.

Він вважає, що в результаті власники компаній будуть набирати більш кваліфікованих водіїв маршруток.

Крім того, Київміськадміністрація визначила центральну частину міста, на території якої використовуватимуться виключно автобуси великої й надвеликої місткості замість маршруток.

За пропозицією комунальної служби перевезень Київміськадміністрації, це буде територія, обмежена Європейською площею, вулицями Грушевського, Січневого повстання, Цитадельною, Кутузова, бульваром Лесі Українки, Бассейною, Еспланадною, Рогнідинською, Червоноармійською, Льва Толстого, Владимирською й Трьохсвятительскою.

Своєю чергою, комунальне підприємство "Київпастранс" запропонувало більшу територію (обмежену площею Лесі Українки, вулицями Кутузова, Цитадельною, Січневого повстання, Грушевського, Владимирським узвозом, Контрактовою площею, Глибочицькою, Артема, Лук'янівською площею, вулицею Чорновола, проспектом Перемоги, площею Перемоги, центральним залізничним вокзалом, Саксаганського, Еспланадною, бульваром Лесі Українки) зі створенням на цьому кільці пересадних вузлів з маршруток на інший вид транспорту.

Однак Салій зазначив, що цей варіант занадто великий, але до нього можна повернутися через 2-3 роки.

Крім описаного, Київміськадміністрація вивчає можливість обмеження швидкості руху маршруток на території міста до 50 км/год й заборони маршруткам використати крайню ліву смугу дороги, і за можливості використовувати тільки крайню праву смугу.

У березні Київрада вирішила використати на центральних маршрутах тільки автобуси великої місткості, а їхні двигуни повинні відповідати нормам екологічної безпеки не нижче "Євро-2".

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції