З партій за телерекламу по 40 млн.

Величезні кошти на телерекламу витратять і помаранчеві...
За три передвиборні місяці кожна велика політична партія витратить від 20 до 40 мільйонів доларів на телевізійну рекламу.


За три місяці, що залишилися до дочасних парламентських виборів, за оцінками експертів, кожна велика політична партія витратить від 20 до 40 мільйонів доларів на телевізійну рекламу. 

Якщо порівнювати з попередніми кампаніями, то агітпродукція в ЗМІ вже подорожчала на 20%, повідомляє канал НТН.

Медіа-експерт Отар Довженко додає: в серпні такого телепродукту стане щонайменше вдвічі більше, і буде коштувати він значно дорожче. 

”Реклама буде більш жорсткою, і всі технічні кандидати і малоймовірні якісь кандидати на проходження у Верховну Раду витрачатися вже не будуть”, - цитує Отара Довженка “Українська правда”. 

Форум Партії регіонів (www.partyofregions.org.ua)
...і блакитні - будь-яка значна політична сила.

Відповідно до прайсу одного з усеукраїнських телевізійних каналів, секунда в прайм-тайм для політиків коштуватиме майже 300 доларів. У середньому, рекламний ролик триває близько 20-30 секунд, і за день їх крутять, щонайменше, близько десяти разів.

”Оскільки кампанія буде короткою, дуже багато уваги партії приділять саме телевізійній рекламі. І, я думаю, до половини виборчих бюджетів будуть направлятися на телевізійну рекламу. Мова йде про десятки мільйонів доларів, це може бути 30, 40, 50”, - вважає представник Комітету виборців України Олександр Черненко.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами УНІАН / О.В.
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції