За затримку або скасування рейсів українцям будуть виплачувати компенсації

Розміри компенсації становитимуть від 250 до 600 євро залежно від дальності рейсу© AFP
Укрaїнa 8 жовтня, 2009, 08:52 1129 2
Додати до обраного
Розміри компенсації становитимуть від 250 до 600 євро залежно від дальності рейсу.

У парламенті зареєстрований законопроект, що пропонує узаконити відповідальність українських авіаперевізників перед пасажирами за затримку або повне скасування рейсів. Зокрема, документ зобов'язує перевізників виплачувати компенсації пасажирам за скасування рейсу, крім випадків, коли вони були попереджені про це заздалегідь. Розміри компенсації становитимуть від 250 до 600 євро залежно від дальності рейсу. В авіакомпанії стверджують, що вони виплачують компенсації пасажирам, але лише в країнах Євросоюзу.

На сайті Верховної ради був опублікований текст законопроекту "Про захист прав авіапасажирів у разі відмови у посадці, скасування або затримки їх авіарейсу". Його авторами є народні депутати Олександр Фельдман і Олег Гейман (БЮТ).

У документі прописані ситуації, при яких авіаперевізник зобов'язаний виплатити пасажиру компенсацію за скасування рейсу, крім відшкодування вартості квитка. У разі прийняття законопроекту парламентом, його дія буде поширюватися на пасажирів, що відправляються з будь-якого українського аеропорту, а також на пасажирів, що відправляються з іншої країни в Україну, якщо рейс виконує український авіаперевізник.

Зокрема, компенсація повинна виплачуватися, якщо про скасування рейсу пасажири не повідомили як мінімум за два тижні до запланованого часу відправлення. Розмір компенсації може становити 250 євро на рейсах протяжністю до 1500 км, 400 євро - на рейсах 1500-3500 км і 600 євро - на рейсах протяжністю понад 3500 км. Сума може бути вдвічі менше, якщо перевізник запропонував пасажирові пересісти на інший авіарейс (при цьому пасажир не повинен доплачувати за квиток або інший клас в салоні літака).

Крім того, законопроект передбачає за рахунок авіаперевізника безкоштовне проживання в готелях пасажирів, чий рейс був затриманий на добу і більше.

Втім, документ враховує ряд ситуацій, при яких авіакомпанії не несуть відповідальності перед пасажирами за скасовані рейси. Наприклад, в разі політичної нестабільності, несумісності метеорологічних умов з виконанням рейсу і ризиків несправності літака. Включені в цей перелік також страйки.

Нагадаємо, минулого тижня через страйк пілотів авікомпанія "Аеросвіт" була змушена скасувати і затримати близько 14 рейсів. "Коли був страйк, всі наші пасажири отримали компенсації. Однак суму компенсацій, виплачених нами, я не можу назвати", - відзначив директор по зв'язках з громадськістю "Аеросвіту" Володимир Гайдаш.

Читайте також:

"Аеросвіт" скасував три міжнародні рейси через страйк своїх працівників

"Аеросвіт" домовився зі страйкуючими пілотами та відновив польоти

Аеропорт Бориспіль запроваджує онлайн-реєстрацію пасажирів

 

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Комерсант-Україна / Д.М.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 8 жовтня, 2009, 08:52 1129 2
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 2
Вибір редакції