Закон про скасування техогляду запрацює через рік після прийняття

© AFP
Укрaїнa 5 липня, 2011, 13:43 10625 28
Додати до обраного
Закон про скасування техогляду має низку пробілів, що не дадуть йому одразу запрацювати на повну потужність, кажуть у Верховній раді.

Закон про скасування обов'язкового державного техогляду  в ДАІ реально запрацює через рік-півтора після прийняття, оскільки в Україні немає достатньо станцій техобслуговування. Про це в коментарі ТСН.ua розповів голова парламентського комітету з питань боротьби з оргзлочинністю та корупцією, нардеп Валерій Бевз.

За словами Бевза, головна філософія цього закону – прибрати корупційну схему з рук правоохоронних органів, що мали монопольне право на здійснення техогляду автотранспортих засобів. Віднині ця процедура буде здійснюватися на відповідних сертифікованих станціях ТО. Утім, поки що таких станцій в країні недостатньо.

"Тут є проблема суто організаційна, управлінська. Оскільки у нас в Україні для того, щоб якісно, своєчасно, а головне без серйозних проблем для власників автотранспорту проводити техогляд, держава потребує біля 5 тисяч станцій техобслуговування, устаткованих відповідною технікою. Це є проблема. Але я думаю, протягом року-півтора закон запрацює на повну потужність", - запевнив Бевз.

Окрім того, як зізнався депутат, в законі є ще кілька пробілів. По-перше, він не забороняє страховим компаніям змушувати автовласників проходити техогляд лише на обраних станціях ТО. А це провокує нову корупційну схему. Також, за словами Бевза, корупція може пересунутися від правоохоронців до транспортників.

"Виходячи з того, що ми сьогодні перенесли всі проблеми проведення ТО від правоохоронних органів до станцій техогляду, відповідно, і сертифікацію цих станцій будуть проводити Міністерство транспорту і зв’язку. Тут тепер ми орієнтовно будемо шукати корупційну страхову", - заявив нардеп.

Зазначимо, що депутати не схотіли врахувати поправку свого колеги Юрія Кармазіна про те, аби виключити з переліку причин для зупинки автотранспортного засобу даїшниками довідку про проходження техогляду. Тож, тепер інспектор буде "на око" визначати технічний стан вашої автівки при зупинці.

"Є закон про міліцію, його ніхто не відміняв. І тому прописати в цьому законі, як пропонував Кармазін, у яких випадках співробітник ДАІ має право зупиняти автотранспортний засіб, неможливо. Отже, за працівником ДАІ залишається право зупинити водія, якщо технічний стан його транспортного засобу викликає питання. "На око". Іншого на жаль немає", - зазначив Бевз.

Наступне завдання для депутатів – прописати, які транспортні засоби, якого віку мають проходити ТО. Цього у прийнятому законі немає. Чітко визначені терміни проходження техогляду поки що діють лише для автотранспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі, а також для тих, які перевозять пасажирів.

Верховна рада 5 липня ухвалила в другому читанні закон, що передбачає скасування техогляду автомобілів.

Читайте також:

Рада скасувала техогляд автомобілів

Техогляд автомобілів після "скасування" залишиться і істотно подорожчає

Талон до водійських прав більше не потрібен

Водіїв позбавили зобов'язання під час техогляду надавати медичну довідку

Для водійських прав запроваджено "термін придатності"

Рада скасувала техогляд автомобілів

Укрaїнa 5 липня, 2011, 16:35

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами ТСН.ua / П.З.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 5 липня, 2011, 13:43 10625 28
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 28
  • 555 555 5 липня, 14:25 Згоден 11 Не згоден 2 закон супер! проходили ТО 1 раз на 2 роки , і давали на лапу міліції ,а будем проходити 1 раз на рік і давати хабар працівникам СТО і страховим компаніям.Плюс до цього будуть зупиняти "менти" і провіряти "на око" технічний стан. відповісти цитувати Дякуємоспам Ірина Ірина 5 липня, 14:56 Згоден 4 Не згоден 2 Не говоріть дурниць. От де ви таке в тексті закону знайшли? Можна посилання і цитату? Обов'язковий технічний контроль здійснюється для легкових автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажних автомобілів (незалежно від форми власності) вантажопідйомністю до 3,5 тонн, причепів до них із строком експлуатації більше двох років - кожні два роки;для вантажних автомобілів вантажопідйомністю більше 3,5 тонн, причепів до них та таксі незалежно від строку експлуатації - щороку; для автобусів та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації - двічі на рік. Обов'язковому технічному контролю не підлягають: легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції