Затор на одеській трасі сягнув десяти кілометрів

© УНІАН
Ситуація зі зважуванням фур досі не вирішена.

В'їзд до Одеси заблокований кількакілометровою чергою з фур. Далекобійники відмовляються зважувати свій вантаж, а без цього в місто їх не пускають, ідеться в сюжеті ТСН.19:30.

Проблеми почалися ще о 8:00 ранку. Згодом загальна довжина затору сягнула вже більше десяти кілометрів.

В'їхати в Одесу вантажівці можна лише зваженою. Якщо фура без причепу має понад 40 тонн, а з причепом понад 46 тонн – рухатися їй по українських дорогах заборонено.

Цих норм більшість перевізників не дотримуються. Щоправда, причини, чому не стають на ваги, називають інші.

"Ваги можуть бути неправильно встановлені і показувати невірно, тому я не хочу заїздити на зважування", - каже Олександр Стариченко.

В'їзд до Одеси заблокований чергою з фур

ТСН. 19:30 14 травня, 19:47
Далекобійники відмовляються зважувати свій вантаж, а без цього в місто їх не пускають. Водії запевняють, що не знали про обмеження ваги на дорогах, яке цього тижня почало діяти, тому везуть більше дозволеного і мають платити за це штраф. Автобуси та легковики, які зупинилися в заторі , автоінспектори намагаються пропускати по зустрічній смузі.

На зважувальному пункті один за одним виникають конфлікти. Водії сваряться з працівниками, котрі зважують фури.

А ще водії нарікають на вибірковість перевірок та хабарі. Мовляв, із замірниками можна домовитися і обминути контроль. І це, за їхніми словами, практикують великі компанії.

"Є машини, котрі проходять через ваговий контроль із вимкненим комп'ютером. На що була відповідь, що це технічний збій. Є вибір компаній, які проходять із перевантажем, і їх начебто не помічають", - твердить представник перевізника Ігор Ткаченко.

Читайте також: Гройсман озвучив терміни появи в Україні хороших доріг

Контролери ж запевняють, що всі ці претензії – лише спосіб уникнути штрафів. Їх, мовляв, висловлюють злісні порушники. А днями затримали фуру, вантаж якої перевищував норму на 86 тонн.

"Постійно мусуються плітки, що хтось бере хабарі, чи не берете – у вас не ті документи, не таке оте… Кожен приходить і каже. Не той нахил… Я відповідаю за кожного свого робітника", - заявив заступник начальника відділу державного контролю "Укртрансбезпеки" в Одеській області Віталій Міроненко.

Дорожники пояснюють, що систематичне перевантаження фур убиває і без того аварійні українські шляхи. "Це колія, далі сітка тріщин, далі зима, туди потрапляє водичка, замерзає, розширюється і з'являються ями на дорогах. Мета наша – захистити дороги. Одеса-Рені зараз розпочаті на окремих ділянках – дуже буде боляче, якщо нам цих відремонтованих ділянок вистачить не на 3-5 років, а на 6-8 місяців", - пояснює перший заступник начальника служби автомобільних доріг в Одеській області Сергій Лещенко.

За відмову від зважування інспектори трансбезпеки хотіли скласти на водіїв акти рейдових перевірок, але далекобійники відмовилися надавати їм документи на вантаж. Деякі намагалися об'їхати контроль польовими дорогами, але там їх спиняли активісти і змушували повертатися у чергу. Аби по трасі хоч якось можна було рухатися, легковики та автобуси автоінспектори пропускають по зустрічній смузі.

Кореспондент ТСН Сергій Осадчук

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами ТСН / ДШ
Побачили помилку - контрол+ентер
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 1
Вибір редакції