Журналісти Черновецького осоромилися, захищаючи свого шефа Укрaїнa 24 квітня, 16:25
Спроба журналістів "Київського медіахолдингу" довести, що британський таблоїд не використовував фото мера Києва для ілюстрації статті про педофілів, закінчилася провалом.

Журналісти "Київського медіахолдингу" звинуватили видання "Таблоїд" в провокації проти мера Києва Леоніда Черновецького. При цьому вони посилаються на власне розслідування, яке навіть при легкій перевірці не витримує ніякої критики і виглядає як мінімум непрофесійним.

Нагадаємо, вчора, 23 квітня, "Таблоїд" поширив інформацію про те, що британське інтернет-видання Mirror для ілюстрації статті про педофіла, використав заретушовану фотографію, на якій легко впізнавався мер Києва Леонід Черновецький.

Журналісти КМХ, посилаючись на власне "розслідування" заявили, що виявили декілька "цікавих моментів", які начебто свідчать, що "Таблоїд", а за ним і його "материнський" сайт "Українська правда" опублікував підробку.

Так, на сайті газети "Хрещатик", яка теж входить в КМХ, розміщена гнівна "викривальна" стаття під заголовком "Українська кривда". На цю статтю пильні працівники медіахолдингу навіть встигли зробити рекламний банер під назвою "издание Гонгадзе - политический провокатор".

Проте елементарна перевірка "аргументів" КМХ показує, що це "розслідування" було або заказним або, як мінімум, вкрай непрофесійним.

По-перше, заявляють журналісти КМХ, кольори на скріншоті сайту Mirror, розміщеному в матеріалі "Української правди", відрізняються - у версії УП колір сайту жовтий, насправді сайт Mirror оформлений в червоному кольорі.

Насправді ж, розділ "Новини" сайту Mirror, у якому була розміщена скандальна стаття є жовтим. Червоними є стартова сторінка сайту, а також розділ Most popular (Найпопулярніше), куди після активних переглядів читачами потрапила ця стаття.

По-друге, йдеться у повідомленні медіахолдингу, структура сайту Mirror на скріншоті УП начебто відрізняється від реальної структури сайту Mirror.

Насправді ж, досить просто глянути на сайт і на скріншот – структура абсолютно ідентична.

По-третє, переконують журналісти-дослідники, напис під статтею на сайті Mirror свідчить, що матеріал був розміщений на правах реклами, а отже, хтось заплатив за його розміщення гроші.

Насправді ж, під першим абзацом статті знаходилася рекламний банер одного з сайтів і над ним був розміщений напис: Advertisement - article continues below (Реклама – стаття продовжується нижче), тобто цей напис стосувався не статті, а банера.

Також у Київському медіахолдингу аргументують факт підробки тим, що їм не вдалося знайти цю статтю на сайті Mirror. "Вона просто відсутня", - йдеться в повідомленні.

Насправді ж, стаття була знята з сайту. Але елементарного пошуку у Google досить, щоб знайти її на Mirror і переглянути через Кеш (у ньому Google зберігає практично всі, навіть видалені сторінки сайтів).

В даний момент журналісти Київського медіахолдингу намагаються з'ясувати, хто "проплатив розміщення даного матеріалу і кому знадобилося влаштувати цю провокацію напередодні повернення Черновецького з лікування".

Вони збираються звернутися в Комісію з журналістської етики з проханням проаналізувати дії "Таблоїд" на предмет участі в "брудній політичній провокації, направленій напередодні президентських виборів проти мера Києва".

Проте залишається незрозумілим привід такого звернення, адже всі "докази" підробки є або надуманими, або просто результатом непрофесійної роботи.

У ЗАТ "Київський медіахолдинг" входять газети "Хрещатик", "Вечірній Київ", "Українська столиця", телекомпанія "Київ" і радіо "Голос Києва".

Читайте також:

Британська преса зробила Черновецького веселим педофілом

Київрада звільнила скандального радника Черновецького

Черновецький продає свої пісні в Інтернеті по 77 гривень

Черновецького нарешті вилікували. Він повертається з відпустки

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Написати до редакції © За матеріалами ТСН.ua / О.Ш.
Побачили помилку - контрол+ентер
Укрaїнa 24 квітня, 2009, 16:25 1014
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції