Скрипти продажів. Готові сценарії "холодних" дзвінків і особистих зустрічей" - запорука успішного спілкування з клієнтами

Прочитавши цей труд, Ви озбройтеся дієвими прийомами. 

Що готує твір читачеві, кому воно буде цікаво

Ця книга про торгівлю пропонує читачам значний перелік дієвих рекомендацій щодо організації взаємодії менеджерів відділу продажів з клієнтами. Вона надає співробітникам фірми практичні інструменти для виконання даної задачі. Читач дізнається, як правильно здійснювати дзвінки замовнику, проводити особисті зустрічі. Озброїться заздалегідь підготовленими, ретельно продуманими відповідями на безліч питань клієнта.

Скрипти продажів. Готові сценарії "холодних" дзвінків і особистих зустрічей.



У першу чергу представлене посібник буде корисно начальникам відділів збуту. Тут представлений значний перелік заходів, які керівник повинен виконати, готуючи працівників-початківців, консультуючи досвідчених фахівців.

Крім того, праця знайдуть цікавим рядові менеджери, молоді перспективні працівники. Вони відкриють для себе безліч корисної інформації.

Знайомство з автором, стилістикою твору

Дмитро Ткаченко є одним з провідних російських бізнес-тренерів з навчання активним продажам. Окрім проведення семінарів, займається консультаційною діяльністю. Навчав ефективних технік збуту співробітників таких відомих компаній, як Siemens, Sony, "Ростелеком", "Балтика" та ін. Він входить до двадцятки передових консультантів за рейтингом "SalesPortal", десятку кращих тренерів Росії за версією журналу "Sales Business/Продажу". Крім того, є автором 8-ми популярних книг о торговле, в число яких входить і представлений працю.

Скрипти продажів. Готові сценарії "холодних" дзвінків і особистих зустрічей.

Окремо варто відзначити стилістику викладу матеріалу. Всі розрахунки наведені в легкій, невимушеній формі. Автор забезпечив керівництво безліччю ефективних прикладів. Комбінуйте різноманітні тези, видозмінюючи їх. Так Ви зможете сформувати індивідуальну, дієву систему спілкування. Наявність звітних таблиць, додаткових анкет сприяє більш глибокому розумінню виконуваних процесів. На будь-якому етапі роботи Ви можете звернутися до відповідного розділу посібника, отримати необхідні відомості для вирішення певної проблеми.

Основна тематика даної книги про торгівлю

Що представляють собою ці горезвісні скрипти продажів? Коротко кажучи, це заздалегідь підготовлені мовні модулі для спілкування з клієнтом на будь-якій стадії роботи будь то "холодні", повторні дзвінки або особиста зустріч. Кожній ситуації відповідають певні тези, якими може і повинен оперувати менеджер при веденні переговорів. Часто співробітники фірм, як і самі керівники, які не вважають за потрібне застосовувати подібні системи. На їхню думку фахівці не потребують заздалегідь підготовлених варіантах відповідей. Але на практиці збільшується відсоток відмов, губляться вигідні угоди, як наслідок, скорочується прибуток компанії. Складання сценаріїв усуває ці проблеми. Крім того, створення модулів для обробки, наприклад, "холодних" дзвінків, дозволяє делегувати цю рутинну обов'язок менш кваліфікованим працівникам. Тим самим фахівці високого рівня можуть зосередитися на вирішенні більш важливих питань. А створення дієвих тез для молодих працівників є завданням життєво необхідною. Оскільки новачок повинен знати, як правильно спілкуватися з клієнтом. Роз'яснення цих важливих аспектів присвячена перша частина представленої книги про торгівлю. Викладення підкріплені таблицями розрахунків, що враховують фінансові витрати на організацію роботи. Так що, Ви можете самостійно проаналізувати поточну ситуацію свого відділу, зрозуміти, як правильно розподілити обов'язки між співробітниками. Винесете важливий висновок – застосування скриптів продажів необхідно для ефективної роботи підрозділу.

Скрипти продажів. Готові сценарії "холодних" дзвінків і особистих зустрічей. 



Друга частина посібника присвячена поданням алгоритму розробки, оформлення, а також впровадження зазначеної системи в роботу менеджерів. Цей розділ орієнтований на начальників підрозділів. Він пропонує практичні інструменти створення мовних модулів. Ви повинні розуміти схему дії менеджерів, щоб надати їм модель вирішення питань, що виникають по ходу переговорів. Оповідання рясніє прикладами мовних модулів, які можна використовувати в певній ситуації. Крім того, наведені плани чек-листів, службовців для перевірки ефективності впровадження системи.

Третій розділ твору самий грунтовний. Саме тут подаються основні модулі. Розглядаються найбільш типові схеми спілкування: вхідні дзвінки, особисті зустрічі і т. д. Для кожної з них наводяться можливі варіанти ведення переговорів. Ви зрозумієте, як необхідно реагувати в стресовій або нетипової ситуації, як працювати з відмовами.

Скрипти продажів. Готові сценарії "холодних" дзвінків і особистих зустрічей.



Заключний розділ книги про торгівлю присвячено питанню розробки положення стандартів для менеджерів відділу продажів. Тут відображаються всі аспекти роботи співробітників до найдрібніших подробиць.
Частина "Програми" рясніє великою кількістю практичних інструментів, що дозволяють налагодити ефективну роботу підрозділу збуту. Тут описані ключові завдання службовців, запропоновано схеми оцінки їх виконання. Наведено можливі помилки, методи їх усунення. Озброївшись представленими даними, співробітники відділу збуту зможуть грамотно вести переговори.

Скрипти продажів. Готові сценарії "холодних" дзвінків і особистих зустрічей.



Підводячи підсумки з праці "Скрипти продажів. Готові сценарії "холодних" дзвінків і особистих зустрічей"

Представлений твір стане незамінним практичним помічником начальникам, а також працівникам відділів збуту в питанні ведення переговорів на будь-якій стадії укладання угоди. Читач озброїться дієвими мовними модулями, прийомами, методами ведення бесіди. Ці інструменти допоможуть підвищити ефективність ведення переговорів. Ви зрозумієте, як треба грамотно спілкуватися з клієнтом, реагувати на нестандартні ситуації, вирішувати спірні питання. Дізнаєтеся, як переймати ініціативу, підводити клієнта до прийняття рішення про співпрацю з Вашою компанією.

Без дієвих скриптів впоратися з вищевикладеними завданнями буде не так просто. Оскільки в момент переговорів Ви повинні максимально швидко реагувати на поведінку замовника, підбирати потрібні аргументи. Цей процес значно полегшується, якщо у Вас припасені заздалегідь продумані заготовки.

Прочитавши цей труд, Ви озбройтеся дієвими прийомами. Дізнаєтеся, як грамотно скласти мовні модулі, впровадити дану модель, аналізувати результати виконуваних робіт. Якщо допомога Вас зацікавило, то можете ознайомитися з ним і навіть придбати в інтернет-магазині Rozetka.com.ua. Для цього просто перейдіть по посиланню http://rozetka.com.ua/7457495/p7457495/.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції