• Новини компаній

Viber і ПриватБанк відкрили українським брендам інноваційні можливості комунікацій зі споживачами

© ТСН.ua
Вікно 22 листопада, 20:21 1085 1
Додати до обраного
Компанії зможуть напряму спілкуватися із споживачами.

Українські бренди та компанії зможуть напряму спілкуватися зі споживачами за допомогою паблік-акаунтів популярного месенджера Viber, які відсьогодні доступні й українському бізнесу. Паблік-акаунти Viber надають бізнесу, брендам і публічним особам комплект рішень для спілкування з аудиторією один на один або за допомогою соціальних каналів – усе на єдиній платформі.

"Завдяки Viber люди по всьому світі отримали безпечний і зручний спосіб спілкуватися з родиною, друзями та колегами. Сьогодні ми також надаємо їм можливість взаємодіяти з бізнесом, – говорить Ідо Лунгелсон, комерційний директор Viber. – Перший набір інструментів дозволить компаніям охопити аудиторію Viber, використовуючи інтерфейс програми для обміну повідомленнями, що може бути оптимізовано під потреби кожної конкретної організації".

У ході презентації паблік-акаунтів Viber ПриватБанк представив також низку простих інноваційних інструментів, що дозволять українським брендам, компаніям і підприємцям легко налаштовувати комунікації зі споживачами через Viber та ефективно використовувати можливості популярного месенджера.

"Інновації, створені в ПриватБанку, підкорюють світ. Сьогодні ми пропонуємо брендам простий і доступний інструмент, єдину технологічну платформу Processe Engine Corezoid.com, що дозволяє зручно та швидко в будь-якій точці світу збирати чат-боти для бізнесу та легко налаштовувати їх на нові завдання, – заявив маркетинг-директор ПриватБанку Сергій Даниленко. – Завдяки використанню платформи Corezoid ПриватБанк став першим банком в Україні й одним з перших у світі, який за допомогою ботів у Viber реалізував підтримку клієнтів і платіжні послуги".

ПриватБанк повідомив про запуск першого в Україні банківського акаунта в популярному месенджері Viber і першого Viber-бота, що дозволяє двома кліками поповнювати рахунки мобільних телефонів. Тепер користувачі месенджера зможуть отримувати інформацію про послуги та новини банку, зв'язуватися зі службою онлайн-підтримки ПриватБанку та поповнювати телефони у Viber без необхідності запускати мобільні додатки банку або заходити на його сайт.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції
Побачили помилку - контрол+ентер
Вікно 22 листопада, 20:21 1085 1
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 1
Вибір редакції