WebPromoExperts PPC Day стартує 14 липня

Провідні фахівці-практики компаній Google, Яндекс, UaMaster, WebPromo, Coral Travel, METRO Cash & Carry поділяться кейсами і особистим досвідом використання контекстної реклами для успішного досягнення своїх цілей.

Онлайн-конференція, організована академією інтернет-маркетингу WebPromoExperts, почне свою роботу 14 липня в 11 годині за Києвом і Москвою. Основна спеціалізація заходу — контекстна реклама.

Провідні фахівці-практики компаній Google, Яндекс, UaMaster, WebPromo, Coral Travel, METRO Cash & Carry поділяться кейсами і особистим досвідом використання контекстної реклами для успішного досягнення своїх цілей.

Формат заходу

Учасників конференції чекають:

  • ·13 доповідей з практичними прикладами, кейсами та особистим досвідом,
  • ·9 годин прямого ефіру з кращими фахівцями з контекстної реклами;
  • ·1 круглий стіл з обговореннями важливих тем і відповідями на питання.

з доповідей слухачі дізнаються:

  • ·як швидко отримати трафік і збільшити прибуток за допомогою контекстної реклами;
  • ·які можливості контекстна реклама відкриває для бізнесу;
  • ·які існують типові помилки при роботі з контекстною рекламою і шляхи їх вирішення;
  • ·яка специфіка роботи контекстної реклами для B2B;
  • ·як працювати з мобільною рекламою;
  • ·що прибутковіше: контекстна реклама або таргетинг;
  • ·як зробити ефективну контекстну рекламу для ринку нерухомості;
  • ·як стати партнером Google.

Теми доповідей:

  • ·"Можливості контексту для бізнесу. Кейс WebPromoExperts" — Антон Воронюк, керівник WebPromoExperts;
  • ·"Мобільна реклама. Як бути ближче до клієнта?" — Олексій Бех, менеджер з розвитку агентств в Google;
  • ·"Контекст для дрібного бізнесу. Кейс інтернет-магазину " — Володимир Курій, фахівець з контекстної реклами WebPromo;
  • ·"Яндекс.Директ: нові можливості для роботи з оффлайн-даними" — Дмитро Білоус, менеджер з розвитку агентств, Яндекс.Україна;
  • ·"Інтернет-реклама для великих брендів. Кейс Корал Тревел" — Тетяна Помаранская, інтернет-маркетолог Coral Travel;
  • ·"Контекстна реклама для B2B. Кейс Allbiz" — Олександр Швець, керівник відділу контекстної реклами Allbiz;
  • ·Круглий стіл: "Як збільшити прибуток за допомогою контекстної реклами?" — Володимир Курій, Сергій Щербаков, Олег Піддубний;
  • ·"Онлайн-реклама як джерело оффлайн-продажів. Кейс METRO CASH&CARRY" — Євген Савчук, керівник відділу інтернет-маркетингу"METRO CASH&CARRY";
  • ·"Контекст VS таргетинг. Хто прибутковіше — слон чи кит?" — Сергій Щербаков, фахівець з маркетингу;
  • ·"Плюси і мінуси новинок Діректа і AdWords" — Ольга Кріль, керівник регіонального відділу контекстної реклами агентства i-Media;
  • ·"Типові помилки при роботі з контекстною рекламою" — Євген Шевченко, директор UaMaster;
  • ·"Ефективний контекст для ринку нерухомості. Кейси " — Олег Піддубний, РРС фахівець в Soda Digital;
  • ·"Як стати партнером гугла. Google Partners" — Олександр Плетньов, менеджер з маркетингу Google.

Щоб потрапити на конференцію, необхідно попередньо зареєструватися на сайті. В день проведення конференції організатори надішлють лист з нагадуванням і посиланням на її проведення.

Організатори: "WebPromoExperts", "WebPromo".

Зареєструватися

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції